Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:38:20 GMT

بخشی از معوقات خرید خدمات آموزشی پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۷۸۰۴

بخشی از معوقات خرید خدمات آموزشی پرداخت می شود

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از معوقات خرید خدمات آموزشی در هفته آینده (نیمه اول بهمن ماه) خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن اظهار داشت: از میزان اعتبار تخصیصی خرید خدمات آموزشی، 51 میلیارد تومان در خزانه است که به خاطر مشکلات نقدینگی به آموزش و پرورش پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیگیری‌های متعدد وزیر آموزش و پرورش با وزیر اقتصاد و دارایی به نتیجه رسید و مقرر شد مبلغی از این منابع را آزاد کنند تا بتوانیم بخشی از معوقات را پرداخت کنیم و پرداخت مابقی معوقات را نیز پیگیری خواهیم کرد.
الهیار ترکمن در پاسخ به این پرسش که در تخصیص جدید چند ماه از مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت می شود»، گفت: مشخص نیست اما به محض اینکه پول را دریافت کنیم، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش همچنین در مطلب دیگری به تشریح آخرین وضعیت پیگیری احتساب سنوات تحصیلی دانشجویان ورودی 88 تربیت معلم پرداخت.
الهیار ترکمن با بیان اینکه در این خصوص با سازمان اداری و استخدامی در حال بررسی هستیم، ادامه داد: سالی که این افراد پذیرفته شدند با اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری همزمان شد و این قانون تمام قوانین متناظر با خودش را لغو کرده است که از جمله آنها قانون متعهدین به خدمت است.
وی اضافه کرد: در حقیقت در سال‌های اول و دوم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری هر چه قانون مغایر و متناظر را داشتیم، اجازه اجرا آنها نداشتیم زیرا صراحتا در قانون آمده بود که قوانین قبلی لغو می‌شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: بعدها در یکی از اصلاحیه‌های قانون تعین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی بحث ماده 6 قانون متعهدین خدمت برقرار شد؛ البته آنجا نگفتند که آیا شامل دو سال وقفه می‌شود یا خیر. فقط گفته بودند ماده 6 دوباره برقرار شود.
الهیار ترکمن تصریح کرد: اکنون در حال پیگیری هستیم و از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا این افراد بتوانند از سنوات تحصیلی در سابقه کاری‌شان استفاده کنند.
الهیار‌ترکمن در رابه با اینکه این موضوع چه زمانی به نتیجه خواهد رسید» نیز یادآورشد: نیاز به مجوزهای قانونی دارد که در دستور کار ما قرار دارد.
علمی**1883**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش معاونت توسعه مديريت خريد خدمات آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد