Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدد مراکز آموزش عالی باعث کم شدن نظارت و اقدامات خارج از عرف و اصول انسانی برخی افراد در کسوت مدرس و استاد شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی هر ترم تحصیلی و ایام امتحانات، برخی افراد که به عنوان مدرس در دانشکده های فنی حرفه ای، علمی کاربردی و پودمانی تدریس می کنند اقداماتی انجام می‌دهند که توهین به ساحت آموزش کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساتیدی که با کمترین شایستگی علمی یا اخلاقی به واسطه ی آشنایی یا معیارهای دیگر وارد دانشگاه ها شده اند و حال برای ارتقا و شهرت علمی به روشهای متناسب با خود متوسل می شوند.

یکی از کاربران توییتر که دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر در یکی از دانشگاه های فنی حرفه ای است یکی از این اساتید معرفی کرده است.

این دختر دانشجو تصاویر صحبت های استادش در گروه کلاسی و نحوه سوءاستفاده اش از دانشجویان را منتشر کرد و در توییتی نوشت:

این استاد به بهانه ارفاق یک نمره ای به دانشجویان از آن ها خواسته تا ویدئوهای تبلیغی وی در یوتیوب را دیده، لایک کرده و برای آن نظرات تبلیغی با هشتگ معین بگذارند. جالبتر اینکه برای انجام این فرایند توسط دانشجویان هم مهلت زمانی تعیین شده است.

 

وی به این اکتفا نکرده و از دانشجویان خواسته تا در اینستاگرام با فالو صفحهمشخص شده همین کار را زیر پستها انجام دهند.

وی با توجه به اهمیت یوتیوب برایش 0.75 نمره و برای اینستاگرام 0.25 نمره تعیین کرده که مجموعا یک نمره ارفاقی می شود.

متاسفانه دانشجویان هم برای اینکه جبران کسری نمره هایشان را بکنند به این درخواست استاد تن داده اند.

بحث سوء استفاده های علمی اساتید از دانشجویان بحث جدیدی نیست اما اخیراَ انگار گستردگی و تنوع بیشتری یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟