Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، سه‌شنبه، 9 بهمن‌ماه در نشست مطبوعاتی ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: 15 هزار برنامه در قالب 250 عنوان برنامه در سطح استان به اجرا درخواهد آمد.
وی با بیان اینکه آغاز برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اجرای دو برنامه موفق بود افزود: همایش طلایه‌داران فاطمی و یادواره شهدای دانش‌آموز دو برنامه‌ای بود که با استقبال بسیار خوب مردم در 4 و 5 بهمن ماه در همدان برگزار شذ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام فاضلیان با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر 100 مسجد در استان در 10 شب ویژه برنامه فجر فاطمی خواهند داشت اضافه کرد: سخنرانان مطرح کشوری در 80 مسجد در شهرستان‌ها و 20 مسجد در همدان به تبیین دستاورد‌های انقلاب خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه آخوند ملاعلی همدانی، شهید مدنی، حجت‌الاسلام مروج، حجت الاسلام حسینی پناه، شهید حیدری، آیت‌الله میرشاه ولد، دکتر مفتح و شهید صدوقی روحانیون شاخص انقلابی استان هستند گفت: همزمان با این ایام، جشن بزرگ انقلاب با تقدیر از علمای انقلابی استان برگزار خواهدشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: تجلیل از خیر انقلابی، عباس همراهیان در 11 بهمن ماه با سخنرانی علی آقا محمدی در محل تالار معلم همدان و همایش «من انقلابی‌ام» 15 بهمن ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

تجلیل از 40 جوان انقلابی در همایش جوانان انقلابی همدان
حجت‌الاسلام فاضلیان بیان کرد: رونمایی از اسناد 3 جلدی بانوی انقلابی طاهره دباغ، 14 بهمن ماه در سالن اجتماعات ثبت احوال استان انجام خواهد شد، همچنین جشن بزرگ جامعه کارگری با تقدیر از 40 کارگر نمونه استان در 16 بهمن ماه و برگزاری 40 جشنواره ورزشی در استان از برنامه‌های دیگر دهه فجر است.
وی از برگزاری همایش جوانان انقلابی با تجلیل از 40 جوان انقلابی در 15 بهمن ماه در محل اردوگاه فجر و برگزاری 400 جشن انقلاب در استان و به طور ویژه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در شرکت مواد غذایی سحر و شیر پگاه همدان در 14 بهمن ماه خبر داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: برگزاری برنامه 40 قلم با هدف تقدیر از 40 محقق و شاعر استانی در 11 بهمن ماه در مجتمع آوینی، برگزاری 40 یادواره شهدای انقلاب در سطح استان، برگزاری 40 نمایشگاه عکس، شهدا و اسناد انقلاب و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های 40 ساله انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر است.
حجت‌الاسلام فاضلیان عنوان کرد: غباروبی 692 گلزار شهدا به طور ویژه در 40 نقطه استان با حضور مسئولین در 18 بهمن ماه، نواخته شدن زنگ انقلاب در 3 هزار مدرسه استان به طور ویژه در 40 مدرسه با حضور مسئولین و برگزاری مهرواره عروسکی با موضوع انقلاب در 25 بهمن ماه در سینما کانون از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.
وی از برگزاری همایش بزرگ انقلابیون در 11 بهمن ماه در سالن همایش‌های علوم پزشکی همدان، چاپ کتابچه دستاورد‌های 40 ساله انقلاب، اختتامیه جشنواره استانی در امتداد نور در 18 بهمن ماه در حسینیه امام (ره) و برگزاری همایش حافظین قرآن در 25 بهمن ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 10 نقطه از استان
این مقام مسئول اشاره ای به برنامه‌های 12 بهمن آغازین روز دهه فجر داشت و ابراز کرد: ویژه برنامه 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی به میهین اسلامی از ساعت 9 صبح روز جمعه، در حسینیه امام و اجرای برنامه‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های این روز است.
حجت‌الاسلام فاضلیان عنوان کرد: رژه 50 موتور سوار و تاکسی دار، اقامه نماز جمعه در مصلی‌ها، سرود و هم خوانی 400 جوان مسجدی با عنوان «سرود مدهامتان»در حسینیه امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های 12 بهمن ماه است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: برگزاری برنامه انقلاب در هزار و 67 روستا، برگزاری جشنواره ورزشی و هنری بومی در 800 روستا، برگزاری همایش داستان انقلاب و فجر فاطمی در اداره ارشاد ملایر در 9 بهمن ماه، انتقال بخشی از موزه عبرت به همدان در تالار قرآن از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این ایام است.
وی بیان کرد: پخش برنامه «10 گفتار» با موضوع نگاه دانشجویان به مسائل انقلابی توسط سیمای همدان، «40 مسجد، 40 سنگر» با دعوت از سخنرانان کشور‌های دیگر، برگزاری مسابقه کتابخوانی دستاورد‌های 40 ساله انقلاب، برگزاری 40 جلسه مطالبه گری و برگزاری 9 همایش با موضوع تبیین دستاورد‌های انقلاب نیز از برنامه‌های ستاد مردمی دهه فجر است.
حجت‌الاسلام فاضلیان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن ماه در 10 نقطه استان برگزار خواهد شد اظهار کرد: مراسم راه پیمایی 22 بهمن در همدان نیز، از ساعت 9:30 دقیقه صبح با تجمع در محل امامزاده عبدالله(ع) و حرکت به سمت آرامگاه بوعلی سینا انجام خواهد گرفت، سخنران این مراسم نیز آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان چهل سالگی انقلاب همایش جوانان انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی، سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی سالروز تأسیس بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

مقام معظم رهبری

۱۷ اردیبهشت‌ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام بسیج سازندگی از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت و دلدادگی و ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و ... به شایستگی از توانمندی‌های شگفت‌آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش مؤثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام‌بخشی فراروی علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته سازمان بسیج سازندگی است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن‌سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولان ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار، خرسندی مقام عظمای ولایت و رهبری و رضایت ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشگر پاسدار حسین سلامی 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو