Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:53:56 GMT

برقراری خط پروازی مشهد-تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۸۲۳۸

برقراری خط پروازی مشهد-تاجیکستان

نایب رئیس اتاق مشترک ایران-تاجیکستان از برقراری خط پروازی مشهد - تاجیکستان و ایجاد ارتباط هوایی با آسیای میانه از این طریق خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهارداشت: با حمایت استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان رضوی و با تلاش و همکاری اتاق مشترک ایران-تاجیکستان و شرکت همسفران مشهد و در راستای تسریع و سهولت روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آسیای میانه از روز پنجشنبه، 25 بهمن 97، پرواز هفتگی مشهد - دوشنبه برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این امر با توجه به ضرورت ارتباط با کشورهای CIS، از طریق هواپیمایی قشم ایر و هفته ای یکبار انجام خواهد شد و برقراری خطوط پروازی ، به شهرهای بیشکک، تاشکند و آلماتی نیز در آینده نزدیک برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان