Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@02:16:34 GMT

بیمه معلم در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۸۳۵۱

بر اساس معیارهای بیست و یکمین همایش یکصد شرکت برتر ایران (100IMI) که توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد، شرکت بیمه معلم با  19 پله صعود، در بین 100 شرکت برتر ایران قرار گرفت.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی کشور در بیست و یکمین دوره رتبه بندی همایش 100 شرکت‌ برتر عنوان کرد: سازمان مدیریت صنعتی بر اساس رتبه بندی 100IMI در ابتدا تنها شاخص فروش را معیار رتبه بندی قرار می‌داد، اما به مرور زمان علاوه بر شاخص فروش به ۳۲ شاخص دیگر مانند اشتغالزایی، توسعه کسب و‌کار، صادرات، سودآوری، بهره‌وری عوامل تولید، بهره‌وری منابع انسانی، بدهی نیز جزو معیارهای سنجش شرکت‌های برتر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی بختیاری با بیان اینکه مقایسه شاخص‌های جهانی مقیاس فورچون نشان دهنده تاثیر بسزای شرکت‌های برتر در GDP کشورها است، افزود: به طور مثال کشور امریکا که در رتبه‌بندی جهانی فورچون جایگاه اول را دارد از نظر GDP هم در جایگاه نخست جهان قرار دارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ایران تصریح کرد: ذینفعان رتبه بندی100IMI بنگاه‌های اقتصادی هستند که ضمن بدست آوردن قدرت ری برندینگ رتبه بندی و شاخصی برای امکان ارتقا خود در بین رقبا را نیز بدست می‌آورند.

وی تاکید کرد: این رتبه بندی می‌تواند به سازمان‌های حاکمیتی و سیاست گذاران جهت اصلاح سیاست‌های اقتصادی کمک کرده و ارزیابی دقیقی در اختیار سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی قرار دهد.

کیانی بختیاری در پایان خاطر نشان کرد : بررسی تجارب جهانی بر اساس مقیاس فورچون نشانگر آن است، که شرکت‌هایی که مدارهای کسب و کار را بر اساس مدل پلتفرمیک قرار داده‌اند جایگاهشان از شرکت‌های مبتنی بر  کسب و کار سنتی بالاتر رفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بیمه معلم صد شرکت برتر بهره وری اشتغال زایی رتبه بندی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تاریخی دانشگاه تبریز با صعود ۲۸ پله‌ای در نظام رتبه‌بندی تایمز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه تبریز از ثبت رکورد تاریخی این دانشگاه با صعود ۲۸ پله‌ای در نظام رتبه‌بندی جهانی تایمز در بین دانشگاه‌های آسیا خبر داد.

دکتر صفر نصرالله‌زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین رتبه‌بندی تایمز، دانشگاه تبریز با صعود کم‌سابقه‌ی ۲۸ پله‌ای در بین دانشگاه‌های آسیایی، توانست از رتبه‌ی ۱۴۹ در سال گذشته به رتبه‌ی ۱۲۱ ارتقاء پیدا کند.

وی ادامه داد: دانشگاه تبریز همچنین در کشور موفق شد در یک عملکرد درخشان از رتبه‌ی هجدهم به رتبه‌ی دوازدهم رسیده و رکورد جدیدی ثبت کند و در بین دانشگاه‌های جامع، بعد از دانشگاه تهران در رتبه‌ی دوم قرار گیرد.

نصرالله‌زاده با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه تبریز در کسب این موفقیت، خاطرنشان کرد: این عملکرد درخشان در راستای تدوین و اجرای برنامه‌ی راهبردی دانشگاه به‌دست آمده و ما به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشگام در تدوین برنامه‌ی راهبردی، قطعا باید به این موفقیت‌ها تداوم بخشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، وی در خصوص اثرات مثبت این موفقیت‌های ملی و بین‌المللی دانشگاه تبریز، بیان کرد: نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی تایمز و شانگهای از جمله نظام‌های رتبه‌بندی معتبر هستند که با استفاده از شاخص‌های آموزش، کیفیت پژوهش، محیط پژوهشی، ارتباط با جامعه و صنعت و فعالیت‌ها و همکاری‌های بین‌المللی اقدام به رتبه‌بندی دانشگاه‌ها می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک / یک پنالتی برای لمس صعود و سقوط!
  • کسب رتبه اول کشوری اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی
  • برنامه رتبه بندی معلمان از افتخارات مجلس یازدهم است
  • ثبت رکورد تاریخی دانشگاه تبریز با صعود ۲۸ پله‌ای در نظام رتبه‌بندی تایمز
  • رتبه علمی دانشگاه ارومیه ارتقا یافت/۱۵۰ در بین دانشگاه‌های آسیایی
  • صحرایی: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان