Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@15:10:59 GMT

پاتوق کتاب ميزبان مصطفي رحماندوست

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۸۶۱۰

پاتوق کتاب ميزبان مصطفي رحماندوست

خبرگزاري آريا- نقد و بررسي کتاب هاي مصطفي رحماندوست در نشست پاتوق کتاب کتابخانه فجر با حضور اين نويسنده حوزه ادبيات کودک و نوجوان برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، پاتوق کتاب عنوان سلسله نشست هايي است که با هدف ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني و آشناسازي شهروندان با داستان نويسي توسط کانون ادبي کتابخانه فجر برگزار مي شود و در نشست اين هفته مصطفي رحماندوست در ميان علاقمندان حضور يافته و از خود و آثارش سخن مي گويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين برنامه با حضور اعضاي کانون ادبي و علاقه مندان به کتاب آثار استاد مصطفي رحماندوست مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد.
همچنين در اين برنامه گروه سرود باشگاه کتابخواني فجر که متشکل از کودکان و نوجوانان باشگاه است از شعرهاي استاد رحماندوست چند قطعه اجرا مي کنند و تقدير از اين نويسنده از ديگر بخش هاي اين برنامه است.
مصطفي رحماندوست،متولد 1329 همدان، شاعر، قصه نويس و مترجم کتاب‌هاي کودکان و نوجوانان است. مدير مرکز نشريات کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، مدير مسئول نشريات رشد، سردبير رشد دانش آموز، سردبير و پديدآورنده سروش کودکان و نوجوانان، مدرس داستان‌نويسي و ادبيات کودکان، عضو هيات داوران جشنواره بين‌المللي فيلم کودکان و نوجوانان اصفهان و جشنواره بين‌المللي تئاتر کودکان و نوجوانان، عضو هيئت‌هاي داوري کتاب سال، جشنواره‌هاي کتاب و مطبوعات کودکان و عضويت در شوراي موسيقي کودکان و شوراي کتاب کودک ايران از جمله فعاليت ها در کارنامه اين نويسنده است.از رحماندوست تاکنون يکصد و شصت اثر به صورت مجموعه شعر براي کودکان و نوجوانان، تأليف و ترجمه داستان‌هاي کودکان و نوجوانان در ايران و جهان منتشر شده و تيراژ کتاب‌هاي او به بيش از پنج و نيم ميليون نسخه مي‌رسد. او هم اکنون به تدريس داستان نويسي و ادبيات کودکان و نوجوانان مشغول است و به عنوان مسئول بخش کتاب‌هاي خارجي کودکان و نوجوانان در کتابخانه ملي فعاليت مي‌کند.
ويژه برنامه پاتوق کتاب پنجشنبه 11 بهمن ماه ساعت 10 الي 12 در کتابخانه فجر به نشاني بلواريافت‌آباد، ابراهيم‌آباد، خيابان اسدآبادي، ‌بوستان مينا
ميزبان مخاطبان است و علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره 66817456 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاتوق کتاب مصطفي رحماندوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایتی متفاوت از مصطفی رحماندوست درباره ننه سرما + فیلم
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان