Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: پرونده نقل و انتقالاتی ما با جذب محسن مسلمان، علی قربانی، محمد ابراهیمی و مهدی مهدی زاده بسته شد و دیگر بازیکن دیگری را به خدمت نمی‌گیریم.

او درباره معاوضه انصاری با مهدی زاده بیان کرد: طبق توافقات صورت گرفته با باشگاه تراکتورسازی انصاری را با مهدی زاده معاوضه کردیم و علاوه بر این تراکتورسازی موافقت کرد که شکایت خود را به علت جذب مسلمی پور بازپس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی درباره فسخ قرارداد انصاری اظهار کرد: بله این بازیکن درخواست جدایی از تیم ما را داده بود و مدیریت باشگاه هم با پیشنهاد این بازیکن موافقت کرد و قرارداد این بازیکن با تیم ما فسخ شد.

احتمال جدایی سرلک و علی محمدی از تیم ما وجود دارد

سرپرست سپاهان درباره وضعیت میلاد سرلک و جلال علی محمدی گفت: میلاد سرلک از باشگاه صنعت نفت آبادان پیشنهاد داشت، اما قبول نکرد که به این باشگاه برود. علی محمدی هم در تمرینات تیم حضور می‌یابد تا قلعه نویی درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. ما بازیکن دیگری جذب نمی‌کنیم، اما این احتمال وجود دارد بازیکنی با تصمیم قلعه نویی از تیم ما جدا شود.

او درباره اردوی ترکیه اظهار کرد: با توجه به اینکه زیر ساخت‌های ورزشگاه‌های ترکیه خیلی خوب است به همین علت بارش باران هم باعث نشد که زمین‌های محل تمرین ما خراب شود و ۳ بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی برگزار کردیم. همچنین قلعه نویی از اردوی ترکیه رضایت داشت و تشکر ویژه هم از حتمی مالی می‌کنم که هزینه رفت و برگشت این اردو را تامین کرد.

بیشتر بخوانید: 

برنامه بازی‌های دوستانه سپاهان در اردوی ترکیه

سپاهان در انتظار صدور رضایت نامه ابراهیمی

فتاحی: برپایی اردو در ترکیه تصمیم قلعه نویی بود/ جذب محمد حسینی منتفی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری با اسرائیل پایان دادیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، وزارت بازرگانی ترکیه روز پنجشنبه تایید کرد که این کشور تجارت با رژیم صهیونیستی را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده است و این تصمیم تا زمانی که از ارسال بی وقفه کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه اطمینان حاصل نشود، لازم الاجرا خواهد بود.

اوایل روز جمعه، عمر بولات، وزیر بازرگانی ترکیه گفت که اقدامات محدودکننده تنها پس از آتش بس در غزه لغو خواهد شد.

«رجب طیب اردوعان» رئیس‌جمهور ترکیه درباره این تصمیم گفت: ما می‌خواستیم بدون عجله روند را ارزیابی کنیم و این گام را برداشتیم... کل غرب برای اسرائیل کار می‌کند. آنها برای اسرائیل کار می‌کنند، به ویژه ایالات متحده. همانطور که آنها سرمایه‌های خود را بسیج کردند، مردم فلسطین محکوم به این شدند که در برابر بمب‌های اسرائیلی بمیرند. ما نتوانستیم در مقابل این امر کاری نکنیم، بنابراین گام‌هایی برداشتیم و این در را بستیم.

بر اساس آمار تجارت خارجی ترکیه که توسط اسپوتنیک تحلیل شده است، این کشور در سال ۲۰۲۳ به ارزش ۵.۴ میلیارد دلار کالا به اسرائیل صادر و ۱.۶ میلیارد دلار کالا‌های اسرائیلی وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • اردوغان: به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری با اسرائیل پایان دادیم
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست