Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@22:20:47 GMT

تمرین پرسپولیس روی چمن مصنوعی بدون 8 بازیکن

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۸۹۰۱

به گزارش پارس نیوز، 

سرخپوشان با توجه به اینکه بازی با سپیدرود رشت در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد، تمرینات خود را از امروز سه‌شنبه به ورزشگاه شهید کشوری منتقل کردند.

 

تمرین امروز از ساعت 11 آغاز شد و این در حالی بود که هشت بازیکن امکان همراهی همبازیان خود را نداشتند.

 

بشار رسن، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و احمد نورالهی، چهار بازیکن ملی پوش و سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری و محسن ربیع خواه که جداگانه کار کردند، 8 بازیکن را شامل می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمرین با برنامه چهارگانه بدنسازی آغاز شد که در آن از وزنه و مانع استفاده شد. در ادامه، سرخپوشان در دو گروه قرمز و زرد به بازی فوتبال پرداختند. فراز فاطمی بازیکن سابق پرسپولیس هم با حضور بر سر زمین، ناظر تمرین بود.

 

بعد از بازی فوتبال، مارکو تمرینات سرعتی را در دستور کار قرار داد و رادو شوویچ و درویش‌وند هم تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند.

 

پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان، تمرین دو به دو مهاجمان و مدافعان برای شوتزنی بود.

 

سید جلال حسینی پس از تمرین اختصاصی و سبکی که داشت، در میانه زمان تمرین، برای پیگیری کارهای پزشکی خود، ورزشگاه را ترک کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی جنگل ملی پوش فوتبال پرسپولیس جنگل زمین فوتبال پرسپولیس ملی پوش پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم