Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاح سه هزار و ۲۵۶ پروژه با مشارکت سپاه در دهه فجر، ۱۵ بهمن، جلسه رای اعتماد «نمکی»، افزایش تعداد واحدهای صنعتی طی ۴ دهه، فوت دبیر کل حزب موتلفه اسلامی از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در سه شنبه ۹ بهمن ماه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  افتتاح سه هزار و ۲۵۶ پروژه با مشارکت سپاه در دهه فجر، ۱۵ بهمن، جلسه رای اعتماد «نمکی»، افزایش تعداد واحدهای صنعتی طی ۴ دهه، فوت دبیر کل حزب موتلفه اسلامی از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در سه شنبه ۹ بهمن ماه است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش

«سید عباس عراقچی» در ادامه رایزنی های سیاسی خود در اتریش، عصر دوشنبه با «خانم کنایسل»، وزیر امور خارجه اتریش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علاوه بر موضوعات مورد علاقه دوجانبه، درباره آخرین وضعیت  اس.پی. وی و تلاش کشورهای اروپایی برای حفظ برجام و نیز تحولات منطقه خاورمیانه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان و یمن رایزنی شد. 

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با تقدیر از مواضع حمایتی اتریش در خصوص برجام، بر لزوم اجرایی شدن فوری ساز و کار مالی اتحادیه اروپا با ایران و منتفع شدن ایران از همکاری های اقتصادی تاکید کرد.

 

دبیر کل حزب موتلفه دار فانی را وداع گفت

«محمد نبی حبیبی» دبیر کل حزب موتلفه اسلامی صبح امروز بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

محمدنبی حبیبی در سال ۱۳۲۴ در روستای باغخواص ورامین به دنیا آمده بود، وی فارغ‌التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد بود. وی استانداری تهران، فارس، خراسان را در کارنامه سوابق خود دارد و در دوره‌ای به عنوان شهردار تهران مسئولیت مدیریت شهری را بر عهده داشت.

 

افزایش تعداد واحدهای صنعتی طی ۴ دهه/۲.۵ میلیون نفر در بخش صنعت اشتغال دارند

«سعید زرندی» مهمان برنامه شب گذشته (دوشنبه 8 بهمن ماه) گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بود و در این برنامه درباره اقدامات انجام شده برای اشتغالزایی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت ۲/۵ میلیون نفر در بخش صنعت کشور گفت: «85 هزار واحد صنعتی دارای مجوز رسمی و پروانه در حال حاضر بهره برداری در کشور وجود دارد که پیش از پیروزی انقلاب تعداد آنها 1500 واحد بود.»

 

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فعالیت 195 معدن در سال 57 تعدان معادن فعال در کشور در حال حاضر را 6400 معدن عنوان کرد و ادامه داد: «ایران در حال حاضر در رتبه دهم در دنیا در حوزه تولید فولاد خام قرار دارد و در تولید آهن اسفنجی رتبه دوم، تولید مس رتبه شانزدهم و تولید سنگ آهن رتبه یازده و تولید خودرو رتبه چهاردهم جهان هستیم.»

 

مرحوم حبیبی از سابقون انقلاب اسلامی بودند

«علی مطهری» که ریاست دقایقی از جلسه علنی صبح امروز سه شنبه 9 بهمن را به عهده داشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت مرحوم محمدنبی حبیبی گفت: خبردار شدیم آقای محمدنبی حبیبی، شهردار سابق تهران و دبیر کل حزب موتلفه رحلت کردند. وی از سابقون انقلاب اسلامی و از همراهان مرحوم عسگراولادی بودند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رحلت ایشان را خدمت مقام معظم رهبری، مردم ایران، خانواده وی و هم حزبی هایشان تسلیت عرض می کنیم.

 

جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت ۱۵ بهمن برگزار می شود

«بهروز نعمتی» درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دوشنبه (۱۵بهمن) برگزار می شود.

 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق آئین نامه مجلس بعد از معرفی وزرا پیشنهادی توسط رئیس جمهور، مجلس ده روز فرصت برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دارد.

 

افتتاح سه هزار و ۲۵۶ پروژه با مشارکت سپاه در دهه فجر/شاخص ترین پیشرفت ها در حوزه نظامی است

سردار «رمضان شریف» در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همزمانی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه فجر امسال را به فجر فاطمی بدل کرده است، ملت ما به برکت انقلاب اسلامی توانست یک حکومت وابسته و فاسد را کنار بگذارد و به یکی از شعارهای خود یعنی استقلال دست پیدا کند.

 

سخنگوی سپاه و رییس کارگروه سپاه و بسیج ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود با بیان اینکه ملت ما در چهل سال گذشته علیرغم تمام توطئه ها توانسته است تحت فرامین رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های شگرفی را در تمام عرصه ها به دست آورد، افزود: نکته حایز اهمیت در موضوع پیشرفت های انقلاب اسلامی آن است که ما در سایه تحریم های دشمن این پیشرفت ها برای ما جهشی بود که در بسیاری از رشته ها ایران را جزو کشورهای برتر دنیا قرار داده است.

 

سردار شریف با بیان اینکه سنگین ترین تحریم ها در حوزه دفاعی و نظامی از ابتدای انقلاب در این حوزه بوده است، یادآور شد: با توجه به این تحریم ها در حالی که برجسته ترین پیشرفت ها نیز در همین عرصه رخ داده است و این دستاوردها ما را به حدی از موفقیت و مطلوبیت رسانده است که دشمنان نیز به این موضوع اعتراف دارند.

 

وی ادامه داد: ما امروز نیروهای مسلحی داریم که دستاوردهای آنها در حوزه طراحی، لجستیک و عملیاتی کاملا بومی است و گوشه هایی از آن را در رزمایش ها و تمرینات تاکتیکی شاهد هستیم./

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر محمد جواد ظریف ظریف چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد ارزانی کتاب انقلاب اسلامی سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند