Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:07:34 GMT

خروج دام مولد از قم ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۹۰۷۹

خروج دام مولد از قم ممنوع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: خروج دام مولد از دامشهر قم ممنوع بوده و با قاچاق و خروج دام زنده و مولد در استان به‌شدت برخورد می‌شود. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا طلایی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازار مرغ قم به توزیع گسترده گوشت مرغ به حالت طبیعی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گرانی بی‌سابقه گوشت قرمز را مورد توجه قرار داد و افزود: قاچاق دام مولد از کشور به کشورهای همسایه در گرانی این محصول تأثیر مستقیم داشته و التهابات اخیر را درروند عرضه و تقاضا به وجود آورده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: طبق آمار ملی روزانه بیش از 3 هزار و 500 رأس دام از کشور خارج می‌شود که در گرانی و کمبود این محصول اثرگذار بوده است، باوجود صادرات دام به زنده به خارج اما روند واردات گوشت منجمد و گرم به کشور نیز در جریان است.

طلایی با اشاره به ممنوعیت صادرات دام زنده قم به استان‌های مرزی کشور ابراز کرد: صادرات هر نوع دام زنده قم به ویژه دام مولد به شهرهای مرزی کشور ممنوع است، در حال حاضر قم صرفاً با 5 استان مرکزی کشور تبادل دام انجام می‌دهد.

استانداری پیگیر جذب سرمایه‌گذار برای فرودگاه قم است132 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای به قم اختصاص یافت300 میلیارد تومان برای راه‌اندازی بلوار آیت‌الله بروجردی قم هزینه شد

وی با تأکید بر برخورد با خروج دام مولد از استان قم عنوان کرد: خروج دام مولد از دام شهر قم ممنوع بوده و با قاچاق و خروج دام زنده و مولد در استان به‌شدت برخورد می‌شود، خروج دام گوشتی به شهرهای دیگر صرفاً با مجوز دامپزشکی شهرهای مبدأ و مقصد ممکن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به التهابات بازار مرغ استان اضافه کرد: با توزیع مرغ گوشتی از هفته آینده در قم روند عرضه و تقاضای این محصول در بازارهای قم به روال عادی و طبیعی خود بازگشته و برخی نارسایی‌های موجود از بین می‌رود.

طلایی با اشاره به حجم جوجه ریزی‌های انجام‌شده در سال جاری ابراز کرد: امسال یک‌میلیون جوجه ریزی در استان صورت گرفته که با رسیدن آن‌ها به مرحله کشتار و استفاده بخش بسیار مهمی از نیاز استان به گوشت مرغ در روزهای آینده برطرف می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: در روزهای آینده 25 تن مرغ درسته و 30 تن نیز مرغ قطعه‌بندی شده در سطح فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود، روزانه بین 25 تا 30 تن نیاز استان به این محصول است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدارهایی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.
اسلامی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

کد خبر 848651 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است