Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:43:30 GMT

حقانیت اسلام را ثابت کنیم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۹۱۲۹

حقانیت اسلام را ثابت کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید حقانیت اسلام در میان ادیان به اثبات برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت ا... سید احمد علم الهدی دیروز در جلسه ای که با حضور اعضای شورای علمی و برنامه ریزی همایش بین المللی «امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان» برگزار شد، تاکید کرد: باید حقانیت اسلام در میان ادیان به اثبات برسد تا نتیجه مطلوب از این همایش به دست بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراجع عظام تقلید به ندرت برنامه‌ای را به طور کامل تایید می‌کنند، گفت: وقتی مراجع عظام این همایش را با چنان جملات و تشبیهاتی تایید کرده‌اند، نشان دهنده تبیین و برنامه ریزی خوب آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حضور آیت ا... عبدخدایی که به لحاظ علمی و تجربیات عینی به واسطه حضور در واتیکان اندوخته های ارزنده ای دارند، بر غنای این همایش می‌افزاید.

در ادامه این جلسه، آیت ا... محمدهادی عبدخدایی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای علمی و برنامه ریزی همایش «امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان» با ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و برنامه‌ها، ابراز کرد: هشت پیش نشست تخصصی با حضور علما و اندیشمندان ادیان مختلف تاکنون طراحی واجرا شده که چهار نشست خارج از کشور و در هندوستان، لبنان، مالزی و اندوزی و چهار نشست در داخل کشور برگزار شده است.

وی افزود: این همایش برمبنای نص صریح قرآن و سیره مبارک امام هشتم(ع) در حوزه مناظرات و گفتگوی میان ادیان برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: نیمی از بشریت به خدا و دین معتقد است و از آنجا که باید در پی احقاق حق خود باشد، چه بهتر که این حرکت از کنار مضجع عالم آل محمد(ع) شروع شود.

رئیس شورای علمی و برنامه ریزی همایش امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان با اشاره به جنایت‌هایی که در عصر حاضر بر صد بشریت انجام می‌شود، گفت: غرب، حقوق بشر را تعریف کرده ولی بشر دیندار در آن مفهومی ندارد و همواره حقوق بشری ضد مذهب و الحادی را اشاعه داده است.

همایش بین المللی «امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان» با حضور رهبران و شخصیت‌های مذهبی ادیان ابراهیمی چهارشنبه و پنج شنبه 10 و 11 بهمن ماه در محل تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر و نیز بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا حقوق سید احمد علم الهدی مالزی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از افزایش بیش از ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این اعتبار باید در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای استان و برنامه‌های تحولی دولت هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مجید دهقانی‌زاده با بیان اینکه از اقدامات اساسی دولت در راستای کمک به مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پرداخت عوارض ارزش افزوده است، اظهار کرد: این اعتبار به‌صورت نقد در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا خدمات مناسب و در شأن مردم ارائه دهند.

وی تأمین منابع مالی پایدار از محل توزیع عوارض را مساله مهمی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست و افزود: انتظار می‌رود مجموعه شوراها و شهرداری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا این اعتبار پرداختی از سوی دولت در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای استان و برنامه‌های تحولی دولت هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه مجموعه شهرداری‌ها باید به فکر ایجاد منابع پایدار درآمدی برای خود باشند، تاکید کرد: شوراها و شهرداری‌ها باید بتوانند منابع مناسبی در کنار منابعی که از محل ارزش افزوده نصیبشان می‌شود را در راستای تکمیل طرح و پروژه‌های حوزه شهری و روستایی و همچنین خدمت مناسب به شهروندان به کار گیرند.

دهقانی‌زاده با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ۹ برابر افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: در دولت سیزدهم دولت به کمک مجموعه مدیریت شهری و روستایی آمد تا در این حوزه تحول اساسی ایجاد کند.

وی عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را در سال ۱۳۹۹ مجموعاً ۳,۳۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد که در این دولت این اعتبار بیش از ۹ برابر افزایش یافته است و افزود: عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سال ۱۴۰۲ نیز به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از دلایل رشد این منابع در دولت سیزدهم را تدابیر اندیشیده شده در قالب ستاد درآمد و تجهیز منابع و مساعدت‌های استاندار و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در انتقال تعدادی از پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های یزدی به استان و نیز تلاش‌های ارزشمند دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به ویژه اداره کل امور مالیاتی دانست و گفت: دولت سیزدهم بر تأمین منابع مالی پایدار و عدالت محور در کشور تاکید دارد.

کد خبر 751181

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت