Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@03:32:02 GMT

قاپیدن نوزاد در حال خواب توسط ببر! +عکس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۹۳۷۲

قاپیدن نوزاد در حال خواب توسط ببر! +عکس

صراط:  

بی احتیاطی یک خانواده سهل انگار هندی آن‌ها را با بدترین کابوس زندگی‌شان روبرو کرد. دختر ۴ ماهه این خانواده پس از آنکه توسط یک ببر ربوده شد ساعاتی بعد در حالی که جانش را از دست داده بود، پیدا شد. جسد این کودک یک مایل دورتر از " یدگائون " در نزدیکی پونه واقع در استان ماهاراشترا، جایی که ابتدا ربوده شده بود پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک که هویتش " کالیانی زته " است، هنگامی که با اعضای خانواده‌اش در یک فضای باز در خواب بود توسط این ببر در ساعت‌های اولیه شب ربوده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تلاش شبانه ساکنان روستا برای پیدا کردن دختر خردسال به جایی نرسید و صبح روز بعد جنازه دختر در یک مایلی این روستا پیدا شد. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز کشته شدن یک دختر ۳ ساله اهل ایالت بنگال غربی هندوستان توسط یک ببر خبرساز شده بود. " پرانیتا اورائون " به همراه مادرش " پوجا " در باغ چایی حضور داشتند که ناگهان این کودک مورد حمله ببر قرار گرفت. جسد کودک صبح روز بعد در حالی که ببر سر او را از تنش جدا کرده بود در دو مایلی خانه‌اش پیدا شد.

بنا به گفته یک جنگلبان که نخواست نامش فاش شود سر و دست‌ها و پا‌های این کودک از تنش جدا بود. ماه گذشته نیز دو پسر ۶ و ۱۲ ساله در دو حادثه دیگر در اثر حمله ببر جان خود را از دست داده بودند. این دو کودک در باغ چایی حضور داشتند که مورد حمله این نوع حیوان وحشی قرار گرفتند. گفته می‌شود در مناطق دارجیلینگ، کالیم پونگ، جالپای گوری و علی پوردوار که حدود ۲۸۳ باغ چای وجود دارد، حدود ۴۰۰۰ ببر زندگی می‌کنند.

گفتنی است؛ حمله ببر به کودکان کم سن و سال در این منطقه از هندوستان در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز حمله یک میمون به یک نوزاد دختر هندوستانی خبرساز شده بود. " آروش آلیاس " که تنها ۱۴ روز از تولدش می‌گذشت هنگامی که در بغل مادرش در حال شیر خوردن بود ناگهان توسط یک میمون ربوده شد. ساعاتی بعد این نوزاد دختر در پشت بام منزل یکی از همسایگان در حالی که جان در بدن نداشت پیدا شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت