Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:30:53 GMT

محور خرم‌آباد-پلدختر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۹۵۴۱

‌مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از بازگشایی محور خرم‌آباد- پلدختر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس شرفی با اعلام این خبر گفت: محور خرم‌آباد- پل‌دختر در حدفاصل کیلومتر ۴۵ محدوده روستای چم حیدر و کیلومتر ۵۵ روستای دمرود بازگشایی شد.

وی بیان کرد: محور خرم‌آباد -پل‌دختر در حدفاصل کیلومتر ۴۵ محدوده روستای چم حیدر و کیلومتر ۵۵ روستای دمرود که در اثر طغیان رودخانه کشکان دچار انسداد شده بود با فروکش کردن سطح آب رودخانه و ریزش برداری و پاک‌سازی سطح جاده توسط عوامل راهداری بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این مسئول افزود: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در این محور برقرار است و تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای روستایی ادامه دارد.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید