Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ پیرو انتشار فهرست حمایت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و ناشران قرآنی در سال ١٣٩٦ و انتشار مصاحبه‌ای از مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان با عنوان «شعبه‌ای از «بیت‌الاحزان» در لرستان فعالیت نمی‌کند»، مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، جوابیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهسوار با اشاره به اینکه از سه سال گذشته بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در شهرستان بروجرد استان لرستان فعال است، اظهار کرد: مجوز بیت‌الاحزان شعبه بروجرد به صورت رسمی و با هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.
وی گفت: مرکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن کریم حضرت زهرا(س) بروجرد یکی از شعب رسمی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) بوده و این مرکز با مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلیل موسوی، از حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان هم‌اکنون پذیرای 32 نوجوان و جوان در دومین دوره حفظ تخصصی کل قرآن کریم است.
مدیر روابط عمومی بیت‌الاحزان بیان کرد: نشانی این مرکز در بروجرد، شهرک مخابرات، پشت کارخانه داروسازی داملران، جنب مسجد فاطمه زهرا(س)» بوده و شماره تماس آن 09109613448 و 09375973261 است.
وی این شعبه را از مراکز موفق بیت‌الاحزان ارزیابی کرد و گفت: تاکنون هفت حافظ کل و ده‌ها حافظ 20 جزء به بالای قرآن کریم را تربیت کرده است و در سه سال گذشته بیش از 250 نوجوان و جوان 14 تا 22 ساله در طرح ملی رحله این شعبه بیت‌الاحزان موفق به حفظ اجزاء قرآن شده‌اند.
شهسوار یاد آور شد: طی سه سال گذشته برخی مسئولان استانی و کشوری از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، علاء‌الدین بروجردی و عباس گودرزی نمایندگان شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد و برخی مسئولان شهرستانی از این مرکز بازدید داشته‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی حمایت های معنوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد