Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@21:25:10 GMT

صعود مجدد بيمه پارسيان در بین صد شركت برتر كشور

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۹۷۷۴

صعود مجدد بيمه پارسيان در بین صد شركت برتر كشور

رویداد۲۴ سازمان مدیریت صنعتی باهدف شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار کشور، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور و علمی‌تر نمودن فضای تصمیم‌گیری مدیران، "رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران" را برای بیست و یکمین سال متوالی آغاز کرد.
در بیست و یکمین همایش معرفی صد شرکت برتر کشور، بیمه پارسیان به عنوان بزرگترین شرکت بیمه صد در صد خصوصی کشور با ۶ رتبه صعود رتبه ۵۶ را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین همایش که روز دوشنبه ۸ بهمن ماه با حضور جمع کثیری از مسئولین کشوری و مدیران ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی کشور در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد بر اساس استاندارد‌های در نظر گرفته شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی از جمله رشد فروش، اعتبار در صنعت، اطلاعات مالی، بهره وری، عملکرد و سایر شاخص‌های مربوطه بازهم بیمه پارسیان در لیست یکصد شرکت برتر ایران جای گرفت.
حضور مجدد در میان یکصد شرکت برتر کشور نشان از رشد روزافزون و اعتبار یک شرکت بیمه دارد که بیمه پارسیان همواره نشان داده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های زیادی در تمام زمینه‌ها برخوردار است.


روابط عمومی بیمه پارسیان

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیمه پارسیان بیمه فضای کسب و کار کشور شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه