Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: بهانه‌جویی‌های بی‌مورد در قبال سرمایه‌گذاران قابل قبول نیست و سنگ‌اندازی‌ها نشان از سوءنیت در این زمینه است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در بیست و دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار داشت: از سر راه برداشتن موانع و مشکلات واحدهای تولیدی توسط مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان یک امر عادی ‌و آسان است که باید در این زمینه مساعدت‌های لازم لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در شرایط کنونی رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است که در این زمینه لازمه کار حمایت  دستگاه‌های اجرایی اردبیل از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی است تا بتوانیم بسترهای لازم و مورد نیاز را فراهم کنیم.

سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان تهران 200 درصد رشد داشته استاردبیل|سرمایه‌گذاری 8 هزار میلیارد ریالی در سرعینسرمایه‌گذار بخش خصوصی سیلوی 100 هزار تنی در مشگین‌شهر احداث می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: بهانه‌جویی‌های بی‌مورد در قبال سرمایه‌گذاران قابل قبول نیست و سنگ‌اندازی‌ها نشان از سوءنیت‌ها در این زمینه است که فقط برای آزار و اذیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌کارگیری می‌شود و هیچ مورد دیگری بعد از این ملموس نیست.

عتباتی تصریح کرد: دستگاه قضائی اردبیل به منظور حمایت از حقوق مردم در ارتباط با حق برخورداری از شغل مناسب و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در برابر دستگاه‌های اجرایی که تعلل و کوتاهی در این مورد داشته باشند و برای اشتغال و رفع مشکل بیکاری تلاشی انجام ندهند هیچ اغماضی نخواهد داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز بیان کرد: ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به نبود شغل مناسب برمی‌گردد که به همین منظور نیاز است از سرمایه‌گذاری‌های قانونی به طور همه‌جانبه حمایت شود تا ریشه آسیب‌های اجتماعی نیز از بین برود.

یوسف خدادادی افزود: بیکاری سبب گرایش جوانان به سمت اعتیاد و انواع آسیب‌های اجتماعی و انواع عقب‌ماندگی‌ها می‌شود که به همین منظور از مسئولان و متولیان مربوطه انتظار داریم نگرش مثبت به مسائل اقتصادی برای توسعه اشتغال داشته باشند ودر حل مشکلات موجود پیشگام باشند.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است