Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:00:33 GMT

270 هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۹۹۱۶

270 هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: 270 هزار عدد انواع مواد محترقه از دو محموله در شهرستان نهاوند کشف شد و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ شا‌احمد ساکی امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال برخورد با فروشندگان و تهیه‌کنندگان مواد محترقه که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد در دستور کار پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در 24 ساعت گذشته دو محموله از انواع مواد محترقه که بیش از 270 هزار عدد بود، توسط مأموران کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در عملیات اول بیش از 188 هزار عدد انواع مواد محترقه پس از بازرسی از ۲ دستگاه خودرو سواری پژو کشف شد.

وی بیان کرد: در این طرح سه سرنشین خودروهای مذکور دستگیر شدند و به همراه مواد محترقه کشف شده و  دو دستگاه خودرو سواری با تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ساکی افزود: خانواده‌ها باید در این ایام بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا آنها با انجام رفتارهای پرخطر، خود و خانواده را در انتهای سال دچار مشکل نکنند.

وی یادآور شد: مأموران در طرحی دیگر پس از بازرسی از ۲ دستگاه خودرو سواری در محور نهاوند به نورآباد تعداد ۸۱ هزار و ۳۳۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند و سرنشینان این خودروها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با تأکید بر نقش شهروندان در برخورد با این موضوع خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد خرید و فروش مواد محترقه خطرناک و موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۳۷۱٫۴۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۳۰۳ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۷٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۳٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۴٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۴۴,۳۷۴ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۸,۴۴۴ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۱,۰۰۰ ریال رسید.

کد خبر 750605

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب