Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «دکتر آی‌گپ» یک سرویس سلامت است که تلاش دارد تا زیر نظر وزارت بهداشت و با تایید این وزارتخانه، سرویس‌ها و خدمات سلامت را بصورت روزانه در اختیار عموم مردم ایران قرار دهد. خدماتی که قابل اعتماد، به‌روز و مورد تایید وزارت بهداشت است و اغلب بصورت رایگان به مردم ارایه می‌شود.

میثم عسگری مدیرعامل پیام‌رسان آی‌گپ «دکتر آی‌گپ» که بعنوان حامی سلامت جامعه فعالیت خود را با همکاری وزارت بهداشت آغاز کرده است گفت: «یکی از دغدغه‌های دائمی مردم، حفظ و ارتقای سلامت است و فعالیت در حوزه سلامت مورد علاقه تمامی فعالان مجازی و استارت‌آپ‌های نوپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان آی‌گپ تلاش کرد تا فعالیت خود را به سوی جامعه سلامت‌محور هدایت کند.

عسگری هم چنین در رابطه با فعالیت تازه این پیام‌رسان گفت: سرویس سلامت عمومی از طریق «دکتر آی‌گپ» ارائه می‌شود و مردم می‌توانند بصورت رایگان عضو سرویس‌ها شده و از خدمات سرویس استفاده کنند. محاسبه رایگان تناسب اندام و ارایه فیلم‌ها و دستورالعمل‌های رایگان سلامتی، خطرسنجی میزان ابتلا به سرطان از طریق پرسش و پاسخ در فضای مجازی و ارائه پیش بینی ابتلا به سرطان بخشی از فعالیت‌های «دکتر آی‌گپ» است.

هم‌چنین ارایه دستورالعمل خطرسنجی وقوع سکته مغزی، تست سنجش افسردگی بصورت رایگان، تست سنجش هوش، تست سنجش مزاج در طب سنتی، تست‌های افزایش هوش و خلاقیت نوزادان، تست زیبایی و ارایه مشاوره زیبایی بصورت رایگان، تست¬های سلامت جنسی و مسایل سلامت بلوغ نوجوانان و ارایه مشاوره از برنامه‌های رایگان «دکتر آی‌گپ» است به مردم خدمات ارائه می‌کند.

عسگری در پایان افزود: طی جلسات متوالی با مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر شده است تا برخی از کمپین‌های اطلاع رسانی سلامت با همکاری «دکتر آی‌گپ» انجام شود و «دکتر آی¬گپ» در مدت زمان کمپین، خدمات رایگان را به مردم ارائه کند. لازم به توضیح است که اولین برنامه «دکتر آی‌گپ» محاسبه شاخص توده بدنی و یا تست اضافه وزن است و مردم می‌توانند با نصب آی گپ، ضمن اندازه گیری رایگان شاخص توده بدنی، بصورت رایگان از مشاوره مشاوران توانمند تغذیه استفاده کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فعالیت ای گپ پیام رسان کاربران فضای مجازی حامی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران