Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جدول اکران رایگان پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان طبق دستورالعمل از سوی دبیرخانه جشنواره به استان ها ابلاغ شده که این برنامه در سالن سینما ناجی پردیس سینمایی ٢٢ بهمن تبریز اجرا خواهد شد.  

طرح سیمرغ پروانه‌ها با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و براساس طبقه بندی گروه‌های سنی برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «شب آفتابی» اثر علی مدنی ویژه رده سنی راهنمایی و دبیرستان و «پاستا ریونی» اثر سهیل موفق، «بنیامین» اثر محسن عنایتی و «ضربه فنی» اثر غلامرضا رمضانی ویژه تمام رده های سنی کودک و نوجوان و «آخرین داستان» اثر اشکان رهگذر ویژه رده سنی دبیرستان، فیلم هایی هستند که از ١٣ تا ١٧ بهمن ساعت ١٠ صبح و در یک سانس به روی پرده می روند.

 فیلم های جشنواره طبق جدول و زمان بندی مشخص شده اکران خواهند شد که این جدول در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قابل رویت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه شهروندان میتوانند با ارائه یکی از ۵ مدرک هویتی که در کتاب قانون انتخابات نوشته شده با آن در رای گیری شرکت کنند، گفت: بعد از احراز هویت شهروندان صندوق‌های الکترونیکی یک کارت به شهروندان ارائه می‌دهند و افراد پس از حضور در پای دستگاه با مشاهده چهره کاندیدا‌ها می‌توانند فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

شهابیان همچنین یکی از مزایای صندوق‌های الکترونیکی را برای افراد کم سواد و بی‌سواد دانست و افزود: این افراد می‌توانند با رویت چهره کاندیدا فرد مورد نظر را انتخاب کنند تا دیگر مثل سنوات گذشته شبهه‌ای در آن نباش.

 وی یکی دیگر از مزایای این سیستم را تجمیع آرا دانست و افزود: در شمارش آرای الکترونیکی هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد و دستگاه صورت جلسه کل آرا را به صورت چاپی تحویل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر