Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:15:37 GMT

مدرسه انقلاب روی آنتن شبکه امید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۰۲۰۰

مدرسه انقلاب روی آنتن شبکه امید

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «مدرسه انقلاب» با هدف انعکاس و پوشش تصویری اتفاقات و روند فعال سازی جشنواره مدرسه انقلاب که با کمک دانش آموزان سراسر کشور و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی راه اندازی شده است، از شبکه امید پخش خواهد شد.

این برنامه در سه حالت کلی با عناوین دیروز ما، امروز ما و فردای ما به بررسی فساد حکومت پهلوی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، انتظار و انصارالمهدی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه مدرسه انقلاب در ایام دهه فجر پخش گزارش تصویری از مدارس استان تهران و شهرستان‌هایی که برگزارکننده این جشنواره هستند، را بر عهده دارد. در این برنامه همچنین اتفاقات روز جامعه، اسوه‌های انقلاب، آفتاب ولایت و کارنامه سیاه حکومت پهلوی بررسی می‌شود.

برنامه ترکیبی و تولیدی مدرسه انقلاب با تهیه کنندگی محمدرضا نعمتی و اجرای مشترک سعید شهبازی و سه نوجوان در ۱۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در ایام دهه فجر روی آنتن شبکه امید پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • «هفت» دوباره روی آنتن