Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدیرکل امور غذایی بهداشتی و آرایشی سازمان غذا و دارو عصر امروز در پنجمین همایش تقدیر از برترین برندهای صنایع غذایی با اشاره به اهمیت این صنعت در کشور گفت: برای سامان‌دادن به صنایع غذایی در کشور به‌زودی طرح رتبه‌بندی صنعت غذا اجرا خواهد شد تا به‌واسطه آن خریدار بتواند زمان خرید با آگاهی کامل از کیفیت و نوع جنس خود اقدام به خرید کالا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید مفید ادامه داد: تمام واحدهای تولیدی صنایع غذایی برای شروع به کار یکسری پروانه‌ها و مجوزهایی را باید اخذ کنند اما با اجرای طرح رتبه بندی مشخص خواهد شد کدام شرکت‌ها و برندها فراتر از ضوابط الزامی فعالیت کرده‌اند این امر می‌تواند به این شرکت‌ها در شناخته شدن و معرفی برند آنها به بازار کمک کند ضمن آن‌که سازمان غذا دارو می‌تواند با استفاده از این شرکت‌ها برخی اختیارات خود را به آنها تفویض کند تا در بحث نظارت کمتر در بازار حضور داشته باشد

وی تصریح کرد: شرکت‌هایی که در این طرح مورد رتبه‌بندی قرار می‌گیرند می‌توانند با ارسال یک برچسب روی بسته‌بندی محصول تولیدی خود جایگاه و رتبه خود را به مشتری اعلام کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از مقام معلم در گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نرخ باسوادی در کشور به مرز ۹۸ درصد رسیده و از میانگین جهانی بالاتر رفته گفت: همانگونه که نرخ سواد با همت معلمان افزایش یافته مسیر رشد متفاوتی هم طراحی و برنامه ریزی شده است.


بهادر جهرمی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: این نوع رتبه بندی در دانشگاهها طی دهها سال ان هم برای جامعه اماری ۶۰ هزار نفر انجام می شود اما طرح رتبه بندی معلمان با جمعیت ۱۵ برابر فقط در طول یکسال صورت می پذیرد .
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته معلمان بعضا با روال های غلط جذب می شدند گفت : دولت در نگاه میان مدت خود تمرکزش را بر روی جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان گذاشته است .


بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت بیشترین مجوز استخدام ازمونی برای آموزش و پرورش صادر کرده و سعی شده چند مرحله ای باشد تا انتخاب معلم بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر