Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود علوی گفت: اکنون همدلی و هم افزایی موثری در میان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد که ثمره آن امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز سه شنبه مورخ ۹ بهمن ۱۳۹۷ در جلسه شورای اداری استان فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س) و مبارزه آن حضرت با ایجاد انحراف در جامعه اسلامی اشاره کرد و توفیق کسب توشه در مکتب ولایتمدار آن حضرت و دفاع از ولایت را از خداوند خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی همچنین در آستانه دهه فجر یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را گرامی داشت وگفت: به لطف خدا همه استانداران فارس منشأ خیر و برکت بوده اند و امیدواریم در این دوره مدیریتی کارنامه درخشنده تری بدست آید.

وزیر اطلاعات با بیان این که امروز مسئولیت خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم بر دوش مسئولان نهاده شده است، افزود: بر اساس آموزه‌های دینی، مسئولیت، امانت، عبادت و آزمون مسئولان است و باید با قدردانی از این تفضل الهی، شکر نعمت را با خوشرویی و خدمت رسانی بی منت به مردم بجای آورد.

علوی گفت:: اسلام بر خلاف دموکراسی غرب، حکومت را برای مردم می‌خواهد و بنابراین کارگزاران حکومت اسلامی باید در این مسیر حق الناس را رعایت کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که در حکومت اسلامی امنیت، معیشت، عدالت و امنیت باید برای آحاد مردم جامعه برقرار شود، از تلاش و همکاری‌های شورای تأمین در جهت ارتقاء سطح امنیت و آرامش کشور به ویژه این استان قدردانی کرد و بیان داشت: به لطف خدا اکنون همدلی و هم افزایی موثری در میان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد که ثمره آن امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

علوی بر ارتقاء سطح امنیت در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و با ابراز تأسف از این که در برخی مواقع در جامعه شاهد بدگویی و هتاکی هستیم، گفت: باید با رعایت اخلاق و اصول شرع این گونه مسائل از جامعه رخت بربندد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به برخی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و سنگ اندازی دشمنان علیه کشور مان اشاره کرد و افزود: برخی این گونه القاء می‌کنند که تحریم‌ها اثر زیادی نداشته بلکه عدم مدیریت باعث مشکلات اقتصادی شده است در حالی که هدف دشمنان ایجاد فضای ناامیدی و رویگردانی مردم از مسئولان کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر اطلاعات وزارت اطلاعات سید محمود علوی جامعه اسلامی امام خمینی شهدای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همدلی و همراهی شوراها در کنار اختلاف نظرها، موجب امیدواری مردم و رفع مشکلات آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز _نهم اردیبهشت_در مراسم روز شوراها در شهرستان خوسف با بیان اینکه موضوع مشورت و شورا از جایگاه بسیار ارزنده‌ای در اسلام برخوردار است، اظهار کرد: از آیات و روایات، قانون اساسی و فرمان امام راحل و نقشی که شوراها به خوبی در سطوح مختلف روستا، بخش، شهر و استان ایفا می‌کنند می‌توان به جایگاه این نهاد پی برد.

وی با بیان اینکه در قرآن سوره‌ای تحت عنوان شوری داریم، افزود: در آیه ۳۸ سوره شوری، مشورت و شورا را هم‌زمان در کنار دعوت بندگان به اسلام داریم و در ادامه آیه مشورت و شورا در کنار اقامه نماز و انفاق آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که قانون اساسی ما برگرفته از آیات و روایات و شرع مقدس است، یادآور شد: اصل ۱۰۰ قانون اساسی بر این موضوع تأکید دارد که شوراها به منظور پیشبرد امورات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در روستا، بخش، شهر و استان شکل بگیرد تا مددکار مردم در پیگیری مشکلات باشند.

طالبی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل شوراها گفت: رهبر معظم انقلاب هم در راستای زنجیره دولت‌سازی، از شوراها نام می‌برند و شوراها را مکملی برای ساختن دولت اسلامی برای رفع مشکلات مردم و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما انتخابات‌های زیادی از جمله ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا را داریم، افزود: برخلاف تبلیغات مسموم دشمن که می‌خواهند نظام ما را در دنیا استبدادی قلمداد کنند، ما به‌طور میانگین هر سال یک انتخابات مهم داریم که نشان از مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به روحیه جهادی مسئولان در پاسخگویی به مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم باشند و محور عمل ما هم قانون باشد.

طالبی با بیان اینکه برخی قانون شکنان قانون را زیر پا می‌گذارند، افزود: قانون باید به نفع مردم تفسیر شود نه اینکه آن را زیر پا بگذاریم، بارها بر این موضوع در شورای اداری تأکید شده لذا مسئولان باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر همراهی اعضای شوراهای اسلامی تأکید کرد و گفت: شوراها برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند و موجب امیدواری مردم شود باید همدل و همراه باشند، اختلاف نظرها طبیعی است اما نباید به بطن جامعه کشیده شود.

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی و جناحی و یا حزبی نباید در امورات کاری شوراها و رفع مشکلات مردم تأثیر بگذارد، افزود: اعتبارات دولتی شوراها بسیار محدود است اما تهیه درآمد از هر طریقی درست نیست.

طالبی گریزی به انتخابات پیش رو در خراسان جنوبی زد و گفت: در مرحله اول انتخابات مجلس، اعضا به خوبی عمل کردند و ما تخلف خاصی را مشاهده نکردیم، در مرحله دوم هم همین انتظار است.

وی به چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اظهار نظر بر له یا علیه هر کاندیدایی درست نیست و طبق ماده قانونی انتخابات، شوراهای اسلامی هم همانند سایر مسئولان نباید از کاندیدی طرفداری و یا دست به تخریب کاندیدی بزنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته گفت: اقدامات بزرگی در منطقه، استان و کشور انجام شده و وظیفه ما بررسی و حل مشکلات مردم است، در حوزه تصمیم‌گیری اجرایی در استان همیشه بر توزیع عدالت و نظارت بر آن تأکید شده است.

طالبی گفت: به شهرستان خوسف توجه خوبی شده اما در جاهایی که نارسایی و کمبود بیشتر است باید ویژه توجه کرد و با اولویت بندی، مسائل و مشکلات را رفع کرد.

کد خبر 748882

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران