Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به همت دفتر حفظ و هدایت استعداد‌های درخشان این دانشگاه برگزار می‌شود.
گفتنی است، سومین المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در رشته‌های مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، علوم و مهندسی آب، مهندسی بیوسیستم، مهندسی زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی خاکشناسی، مهندسی علوم باغبانی، فیزیک، شیمی، زمین شناسی، مجموعه زیست شناسی، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت، دامپزشکی، ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، حسابداری، مدیریت، اقتصاد، علوم سیاسی، حقوق، علوم جغرافیا، تاریخ، زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فرانسه، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و حکمت اسلامی، علوم تربیتی، مشاوره، روانشناسی، علم اطلاعات و دانش شناسی، مهندسی معماری، گرافیک، نقاشی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز المپیاد علمی دانشجویی استعداد های درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور