Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:02:31 GMT

بازداشت ۵۴ عضو اخوان المسلمین در مصر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۱۱۳۸

ساعت 24- وزارت کشور مصر امروز (سه شنبه) از ناکام گذاشتن طرح اخوان المسلمین برای "انجام اقدامات خرابکارانه در این کشور" خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد، رهبران فراری اخوان المسلمین از طریق این طرح در تلاش بودند تا طی ماه‌های ژانویه و فوریه همزمان با سالگرد ۲۵ ژانویه آشوبی را در کشور به پا کرده و دست به اقدامات خرابکارانه بزنند و مسیرها را ببندند و مانع از حرکت خودروها شده و هول و وحشت را در دل شهروندان ایجاد کنند تا صلح و امنیت را برهم زده و به منافع ملی کشور آسیب برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور مصر تاکید کرد، این افراد شبکه‌هایی را در اینترنت ایجاد کرده بودند و نشست‌هایی را در خارج از کشور برای توافق بر سر جزئیات طرحشان برگزار کردند و قرار بود حمایت مالی از این طرح از سوی طرف‌های اقتصادی حامی اخوان المسلمین انجام شود.

وزارت کشور مصر اسامی رهبران این گروه و از برجسته‌ترین آنها یاسر العمد ة که در ترکیه حضور دارد، منتشر کرد.

در بیانیه وزارت کشور مصر آمده است که تعداد این افرادی که در صدد اجرای این طرح بودند، به ۵۴ عضو اخوان المسلمین می‌رسد و آنها مبالغ مالی و ابزارهای خرابکاری در اختیار داشتند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخوان المسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد گفت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.
وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.
دادستان کل کشور به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

بیشتربخوانید:کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.
وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است