Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال قطر و امارات امروز سه‌شنبه به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با برتری قطری ها از ابتدا آغاز شد، تیم فوتبال قطر در دقیقه 22 با ضربه بوعلام خوخی به گل نخست دست یافت و 15 دقیقه بعد علی معز المعز علی عبدالله روی پاس عفیف توانست گل دوم قطر را به ثمر برساند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم امارات هر چه داشت رو کرد ،اما قطری ها به خوبی بازی را کنترل کردند و بروی ضد حمله در دقیقه 81 توسط حسن الهایدوس در دقیقه90+3 توسط  حامد اسماعیل به دو گل دیگر دست یافتند تا با نتیجه قاطع 4 بر صفر با تحقیر امارات  برای نخستین بار به فینال جام ملتها صعود کند و حریف ژاپن در فینال شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ژاپن فوتبال قطر نیمه نهایی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال

دیدار دو تیم‌ملی ایران و ازبکستان با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان

سالن: بانکوک‌آرنای

ترکیب اولیه ایران: باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

گل‌ها:

عادل‌اف (دقیقه ۴)، اخمت زیانوف (دقیقه ۲۲) و بهروز عظیمی (دقیقه ۲۴) برای ایران
جورائف (دقیقه ۷) و اخمت زیانوف (دقیقه ۱۸ و ۲۵) برای ازبکستان

شرح بازی:

هر دو تیم با آمادگی کامل و انگیزه بالا وارد زمین شدند و عملکرد خوب آنها موجب شد بازی سرعتی و زیبایی را شاهد باشیم. موقعیت‌های خطرناکی از جانب هر دو تیم رقم می‌خورد که با عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها و مدافعان آنها همه فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شد؛ تیم‌ملی کشورمان موفق شد زودتر از رقیب با گل به‌خودی حریف پیش بی افتد، اما در نهایت ازبکی‌ها بودند که پیروز نیمه نخست راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم تیم‌ملی کشورمان عملکرد بهتری را از خود نمایش داد و موفق شد ۳ بر ۲ از ازبکستان پیش بی افتد، اما اشتباه ملی‌پوشان‌مان منجر به گلزنی ازبکستانی‌ها شد تا کار به دقایق اضافه بکشد.

در دقایق اضافه سرعت بسیار زیاد بازی نمی‌گذاشت تا نمایش خوب هر دو تیم نمایان شود و خطاهای پیاپی باعث شد زمان بازی تلف شود و کار به پنالتی کشید.
در نهایت تیم‌ملی کشورمان موفق شد در پنالتی‌ها با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز و فینالیست شود.

شرح گل:

۱ - ۰ (دقیقه ۴- عادل‌اف- گل به‌خودی) - ضد حمله آقاپور و پاس در عرض او به مدافع ازبکستان برخورد کرد و گل اول ایران را رقم زد.

۱ - ۱ (دقیقه ۷- جورائف) - خطای سالار آقاپور به روی مهاجم ازبکستان موجب ضربه ایستگاهی برای این تیم شدکه شوت محکم وی درون دروازه محمدی آرام گرفت.

۱ - ۲ (دقیقه ۱۸- اخمت زیانوف) - ازبکستان از روی حمله سریع و پر تعدادشان و پاس در عرض به زیانوف و شوت محکم او به گل برتری نیمه اول دست پیدا کرد.

۲ - ۲ (دقیقه ۲۲- اخمت زیانوف- گل به‌خودی): ضربه سر مدافع ازبکستان برای دور کردن توپ، توپ را وارد دروازه خود کرد.

۳- ۲ (دقیقه ۲۴- بهروز عظیمی) - پاس آقاپور عظیمی و شوت محکم و پای‌چپ عظیمی گل سوم ایران را رقم زد.

۳- ۳ (دقیقه ۲۵- اخمت زیانوف) - اشتباه مدافعان و دروازه‌بان تیم‌ملی کشورمان منجر به گلزنی ازبکی‌ها شد.

کد خبر 748159

دیگر خبرها

  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید