Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، با فرارسیدن عید نوروز  نیاز بسیار زیادی به زیباسازی  و پاک کردن محیط زندگی وکسب وکار ایجاد می گردد و گروه خدمات ساختمانی یوستایاب و اپلیکیشن اوستایاب  برای  هموطنان عزیزمان برای کاستن از هزینه ها  تخفیفات ویژه ای را در ماه های پایانی سال  در نظر گرفته است.

 

بهترین خدماتی که می تواند  شما را در باز گردانی  زیبایی و درخشندگی محیط زندگی و کسب و کار شما کاربرد داشته باشد  استفاده از خدمات نماشویی ، کفسابی ،نقاشی ساختمان و نورپردازی نمای ساختمان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماشویی و شستشوی نمای ساختمان

همواره سطح بیرونی ساختمان در معرض عوامل گوناگون آلاینده و جرم و کثیفی ناشی از دوده  ،گرد و غبار و باران های اسیدی قرار دارد که بعد از مدت زمانی موجب  از ددست رفتن زیبایی ساختمان می گردد . بهترین راهکار برای باز گردانی زیبایی و پاک کردن جرم و کثیفی استفاده از خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان می باشد .

 

 

در امر نماشویی ساختمان  با استفاده از واتر جت صنعتی آب با فشار زیاد با مواد شوینده و مواد ساینده  که سیلیس نام دارد  ترکیب و موجب جرم زدایی سطح نما می گردد .

روش های ارائه خدمات  شستشوی نمای ساختمان به سه روش کلی :

استفاده از راپل و طناب : این روش پر کاربرد ترین روش ارائه خدمات می باشد و مهمترین مزیت آن ایمنی بالا،عدم اشغال فضا  و سرعت اجرایی بالا می باشد. استفاده از داربست : یکی از سنتی ترین روش ها در امر شستشوی نما می باشد که معایب آن ایمنی پایین ،اشغال فضا و هزینه اضافی داربست می باشد که بر هزینه کلی خدمات افزوده می شود . استفاده از کلایمر : استفاده از کلایمر یکی از ابزار آلات بالابر و پایین بر   برای پاک کردن نما می باشد که به دلیل عدم برخورداری خیلی از برج ها و ساختمان ها از زیر ساخت های لازم کمترین کاربرد را دارد .

شما می توانید این خدمات را با تخفیف 30 درصدی و برترین کیفیت با استفاده از ابزار آلات نوین  از اوستایاب در کنار ارائه تخفیف 50 درصدی نانو نمای ساختمان برای محافظت نما در برابر فرسودگی  و باران های اسیدی  دریافت نمایید .

 

کفسابی و ساب زنی سطح کف ساختمان

کفسابی به خدماتی گفته می شود که برای برداشتن ناخنک و جرم و لکه های سخت از روی سطوح مختلف با استفاده از ساب های مخصوص گفته می شود .

 با استفاده از خدمات کفسابی  سطح کف  خانه و محل کسب وکار درخشندگی بسیار زیادی را پیدا می کند و حالت شیشه ای به خود می گیرد .

 

 

 خدمات کفسابی  همچنین موجب اصلاح  آسیب های وارده به سطخ کف و درز گیری بندها توسط رزین می گردد.

 شما می توانید کلیه خدمات ساختمانی مورد نیاز خود را با خدمات ساختمانی اوستایاب بدون واسطه و با تعرفه های ارزان و ضمانت 100درصدی کیفیت خدمات دریافت نمایید .

این نوشتار یک ریپورتاژ آگهی می باشد .

110

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: راهکار ساختمان زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها