Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: عدم بازرسی به‌موقع باعث شده تا غالب آسانسورهای موجود در ادارات دولتی دارای مشکل باشند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، شهرام ملکی امشب در شورای استاندارد استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌هایی که در مجموعه استاندارد استان صورت گرفته، شایان تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در استان کردستان تلاش‌های ویژه‌ای برای تعیین اولویت کاری لحاظ شده است، افزود: این تلاش‌ها شامل نظارت سازمان استاندارد بر مراکز CNG، شهربازی‌ها و آسانسورها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه در استان کردستان نمایندگی کنترل کیفی آسانسور وجود دارد، تصریح کرد: با این وجود رفع ایراد آسانسور در کردستان زمانبر بوده و در غالب موارد بهره‌برداری از آسانسور به یک پروسه زمانبر بدل می‌شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد در سنندج: رعایت استاندارد جزو الزامات شهرداری‌هاست کردستان|رعایت استاندارد در زمینه صادرات و واردات باید لحاظ شود سنندج|تناقض مسئولان در فوت یک جوان در شهربازی؛ از تایید شهردار سنندج تا ‌بی‌اطلاعی مدیرکل استاندارد کردستان

وی با ذکر اینکه عدم بازرسی به‌موقع باعث شده تا غالب آسانسورهای موجود در ادارات دولتی دارای مشکل باشند، تاکید کرد: این روند نیازمند توجه و رسیدگی است.

ملکی در پایان با تأکید بر اینکه بسیاری از هزینه‌های تولید آسفالت در مواردی جوابگوی نیازهای استان نیست، خاطرنشان کرد: به همین خاطر باید روند تولید آسفالت کردستان در کارگاه‌ها استانداردسازی شود تا علاوه بر حراست سرمایه ملی بتوان محصول نهایی را به‌صورت استاندارد به مردم تحویل داد.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی