Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه ورزشی در رشته های تیراندازی، دارت، تنیس روی میز در دو بخش خواهران و برادران در میان خبرنگاران رسانه های گروهی استان آغاز شده است.

مسابقات تنیس روی میز جشنواره ورزشی اصحاب رسانه استان قزوین سه شنبه شب در خانه پینگ پونگ سالن ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد که نفرات برتر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت  ۱۲ نفر از خبرنگاران رسانه های گروهی در بخش مردان شرکت کردند که پس از بازی های تک حذفی محمدرضا جباری از خبرگزاری مهر با شکست همه رقیبان خود به مقام اول رسید.

همچنین رضا اسدی و مهدی رحیمی از خبرگزاری ایرنا در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

این رقابت ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت خانه مطبوعات استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت تنیس روی میز در خانه پینگ پنگ قزوین برگزار شد.

کد خبر 4527972

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر قزوین ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

حضور رکابزنان استان در اردو‌های تیم ملی

رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود.

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)