Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@16:54:23 GMT

آواز خوانی زنان اولین حاشیه امشب

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۳۱۰۳

آواز خوانی زنان اولین حاشیه امشب

خبرگزاری میزان- سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر امشب با حواشی از آواز خوانی زنان کلید خورد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،سی وهفتمین جشنواره فجر در حالی امشب شروع به کار نمود که در اولین گام خود با آواز خوانی زنانه به چهل سالگی انقلاب سلام نمود. مراسم افتتاحیه ساعاتی پیش با حضور وزیر ارشاد در پردیس سینمایی تئاتر تهران کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر باعث شد که برخی رسانه ها نسبت این اقدام را ضد ارزشی دانسته وموضع بگیرند. روابط عمومی جشنواره بلافاصله پس از این اتفاق در کانال خود نوشت :در پی انتشار مطالبی در برخی از رسانه ها در خصوص ابهام تک خوانی یکی از خانم های گروه نمایش افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، روابط عمومی جشنواره توضیح داد حاضران در سالن برنامه را با صدای همخوان ها شنیده و مشاهده کردند اما ظاهرا خروجی صدای پخش زنده تلویزیونی تنها از طریق یک میکروفون بوده و صدای هم خوان ها ضعیف شنیده شده است‌.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم آغازین سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیمرغ جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی