Web Analytics Made Easy - Statcounter

یهودا گلیک، عضو افراط‌گرای پارلمان رژیم صهیونیستی در حضور چند شهرک‌نشین مراسم عروسی خود را در داخل مسجد الاقصی برگزار کرد. یوسف ادعیس، وزیر اوقاف و امور مذهبی این اقدام را محکوم کرد و گفت: نقض‌های اسرائیل علیه مسجد الاقصی افزایش یافته است و احساسات مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند.

وی افزود: این اقدامات و نقض‌های آشکار اسرائیل در راستای تبلیغات انتخاباتی و سوءاستفاده از مسجد الاقصی به شکل غیرقانونی و غیراخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام فلسطینی از جامعه جهانی خواست برای ممانعت از این اقدامات و تجاوزات وارد عمل شود.

ادامه یورش به الاقصی درحالی صورت می‌گیرد که فلسطینی‌ها بارها هشدار داده‌اند که هدف قرار دادن این مسجد احتمالاً به جنگ مذهبی منجر خواهد شد. فلسطینی‌ها می‌گویند این یورش‌ها در راستای طرحی برای تغییر وضعیت این مسجد و تقسیم زمانی و مکانی آن است اما اسرائیل وجود چنین طرح‌هایی را تکذیب می‌کند.

در این راستا، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که افزایش اقدامات تحریک‌آمیز اسرائیل در شهر قدس نشان دهنده شکست اسرائیل در یهودی‌سازی این شهر است.

در این بیانیه آمده است: گلیک تندرو اشتباه می‌کند اگر فکر می‌کند برگزاری مراسم عروسی‌اش در مسجد الاقصی واقعیت این مسجد را تغییر خواهد داد. ما با کارشناسان حقوقی برای مشخص شدن چگونگی پاسخ به این اقدام غیرقانونی صحبت خواهیم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجد مسلمانان تبلیغات جامعه جنگ وزارت خارجه جامعه رژیم صهیونیستی مسلمانان وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صد‌ها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس رژیم اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روز‌های گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است