Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سربازان گمنام امام زمان (عج) از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) طی عملیاتی در منطقه مرزی جنوب شرق کشور موفق به کشف ۳۴۰ کیلوگرم تریاک و مواد مخدر شامل ۳۴ بسته ۱۰ کیلوگرمی و تعدادی سلاح و مقادیری مهمات شدند.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به این عملیات موفقیت آمیز اظهار داشت: طی این عملیات عده‌‍ای از خرابکاران که قصد نفوذ از پاکستان به مرز‌های جمهوری اسلامی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور در شهر سراوان را داشتند در دام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از رشادت‌های دلیرانه رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) تصریح کرد: همچنین در این عملیات مقادیری روغن خوراکی و مواد غذایی که به صورت قاچاق در حال خروج از کشور بود، کشف و ضبط شده است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تصریح کرد: در دوره ماموریت این لشکر تاکنون ده‌ها کیلو موادمخدر چندین قبضه سلاح و مقادیری مهمات در حین ورود به کشور توسط رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) توقیف و به مبادی رسمی ذی‌ربط معرفی شده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سلاح اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه