Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- منچستر يونايتد که از زمان ورود اوله گونار سولسشر در تمامي بازي ها به پيروزي رسيده بود، شب گذشته در خانه خود تا دقيقه 87 با دو گل برابر برنلي عقب بود اما در نهايت با گل هاي پل پوگبا و ويکتور ليندلوف کار را به تساوي کشاند.
به گزارش آريا، اولين فرصت بازي در دقيقه 7 براي برنلي ايجاد شد اما ضربه والي بارنس توسط داويد دخيا مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات برنلي ادامه يافت و در دقيقه 17 و روي همکاري مک نيل و بارنس برنلي مي توانست به گل برسد اما مهاجمان برنلي با بي دقتي به راحتي اين موقعيت را از دست دادند. در دقيقه 24 خوان ماتا اقدام به شوت زدن از پشت محوطه برنلي کرد اما شوت او خطري مهمي روي دروازه حريف ايجادنکرد. در ادامه جريان بازي بسيار آرام دنبال شد و در شرايطي که برنلي تنها يک شوت به درون چارچوب زد و يونايتد حتي يک بار هم موفق به انجام اين کار نشد، نيمه نخست کم افت و خيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
در شروع نيمه دوم و بر خلاف انتظار اين برنلي بود که به گل رسيد. پريرا روي پرس شديد کورک توپ را در پشت محوطه از دست داد و پاس کرک درون محوطه با بارنس رسيد تا او با ضربه اي دقيق دروازه داويد دخيا را باز کند. در دقيقه 57 مک نيل از فاصله اي دور تصميم به ضربه زدن گرفت اما شوت محکم او راهي به دروازه يونايتد نيافت. در دقيقه 61 و روي پاس لوکاکو، راشفورد مي توانست گل تساوي را به ثمر برساند اما مهاجم انگليسي قادر به استفاده از موقعيت نبود. دقايقي بعد و روي ارسال ماتا، پل پوگبا با ضربه سر دروازه برنلي را تهديد کرد اما اين موقعيت نيز تبديل به گل نشد. اما در دقيقه 80 اين برنلي بود که به گل دوم رسيد. ارسال وستوود با ضربه سر کريس وود به گوشه دروازه داويد دخيا همراه شد تا برتري برنلي دو برابر شود. اما در دقيقه 87 يونايتد اختلاف را به حداقل رساند و پل پوگبا موفق شد از روي نقطه پنالتي تيمش را برابر برنلي به گل اول برساند. در لحظات پاياني پل پوگبا مي توانست گل تساوي را به ثمر برساند اما ضربه محکم او توسط هيتن مهار شد. اما در دقيقه 93 ويکتور ليندلوف موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند تا يونايتد از شکست در لحظات پاياني فرار کند.

منچسترسيتي در خانه نيوکاسل با نتيجه 1-2 مغلوب شد. منچستر سيتي بازي را فوق العاده آغاز کرد و در ثانيه 24 موفق شد دروازه نيوکاسل را باز کند. اثرگذاري استرلينگ در محوطه جريمه باعث شد توپ در مقابل دروازه به سرخيو آگوئرو با يک ضربه دقيق موفق شد دروازه دوبراوکا را باز کند. در ادامه نيوکاسل تلاش زيادي براي زدن گل تساوي کرد و در دقيقه 13 مي توانست به گل تساوي برسد اما ضربه اول پرز ابتدا توسط لاپورته دفع شد و شوت دوم او نيز از بالاي دروازه به بيرون رفت. در دقيقه 22 آتسو در گوشه محوطه سيتي صاحب فرصت شد اما ضربه زميني او با اختلاف کمي از کنار دروازه ادرسون به بيرون رفت. در ادامه جريان بازي آرام شد و دو تيم قادر به خلق موقعيت خاصي نبودند. در لحظات پاياني نيمه اول سيتي تا آستانه زدن گل دوم نيز پيش رفت اما ضربه سر داويد سيلوا روي خط دروازه توسط مدافعان نيوکاسل بازگردانده شد تا نيمه نخست با برتري 0-1 سيتيزن ها به پايان برسد.
در ابتداي نيمه دوم و روي پاس لروي سانه، استرلينگ را صاحب فرصت کرد اما بي دقتي مهاجم انگليسي باعث از دست رفتن موقعيت شد. در دقيقه 57 و روي پاس دي بروين، داويد سيلوا با يک ضربه محکم دروازه نيوکاسل را تهديد کرد اما شوت او با مهار تماشايي دوبراوکا همراه شد و در ريباند نيز لروي سانه نتوانست از موقعيت استفاده کند. اما در دقيقه 66 و بر خلاف جريان بازي نيوکاسل به گل تساوي رسيد. دفع توپ اشتباه مدافعان سيتي و با ضربه سر هايدن، توپ در محوطه به روندون رسيد و او با ضربه اي چکشي موفق به باز کردن دروازه ادرسون شد. اما شگفتي سازي نيوکاسل ادامه يافت و اين تيم با خطاي فرناندينيو صاحب يک ضربه پنالتي شد که ريچي موفق شد با گل کردن آن تيمش را پيش اندازد. در ادامه سيتي تلاش زيادي براي زدن گل تساوي کرد اما دفاع منسجم نيوکاسل اجازه خلق موقعيت مهمي را به آنها نداد و در نهايت نيوکاسل موفق شد 1-2 سيتي را مغلوب کند.

صعود روسونري به نيمه نهايي جام حذفي ايتاليا در شبي که عملکرد خط دفاعي اين تيم عالي بود و کريستوف پياتک هم بريس کرد. ناپولي بازي را بهتر آغاز کرده و از مقابل دروازه ميلان پرس مي کند. شوت پياتک با فاصله نسبت زيادي به بيرون مي رود. حرکت خوبي را از ميلاني ها شاهد بوديم. گل براي ميلان و چه کسي هم گلزني مي کند! کريستوف پياتک لهستاني! بازي همچنان به نفع ميلان ادامه مي يابد. به نظر مي رسد ناپولي از هم پاشيد. گل دوم براي ميلان و دوباره کريستوف پياتک! باورنکردني است. 2-0 و تازه نيم ساعت از بازي سپري شده است. خطاي بد ميليک که داور بازي فقط کارت زرد نشان داد و به نظر تصميم درستي هم بود. ناپولي سعي در حمله دارد اما از ضدحملات ميلان هم هراس دارد. کوليبالي با خطاي خشن روي پياتک، کارت زرد دريافت مي کند. نيمه اول به پايان مي رسد. در آغاز نيمه دوم، آقاي آنچلوتي، اوناس را وارد زمين کرد تا قدرت تيمش در فاز حمله بالا رود. ناپولي در يک صحنه نزديک به کم کردن اختلاف بود که رومانيولي از روي خط دروازه توپ را درآورد.
مرتنز به جاي دياوارا وارد زمين شد تا ناپولي بيش از پيش هجومي شود. باکايوکو در وسط زمين غيرقابل متوقف است و همين امر، توجه هواداران حاضر در سن سيرو را به خود جلب کرده است. چالهان اوعلو جانشين بوريني در زمين مي شود. واکنش زيباي دوناروما، مانع فروپاشي دروازه ميلان مي شود. روسونري روي ضربات از راه دور و کاشته، آسيب پذير نشان داده است. گتوزو تصميم گرفت با بيرون کشيدن پياتک، او را براي بازي با آاس رم آماده نگه دارد. کوترونه از اين پس در زمين بازي خواهد کرد. رودريگز به جاي پاکتا وارد زمين شد. چهار دقيقه وقت اضافه. در پايان اين دقايق توپ ديگري از خط دروازه ها عبور نمي کند تا ميلان راهي نيمه نهايي شود.
ميلان 1-0 ناپولي |کريستوف پياتک: ارسال پاس عمقي توسط ديگو لاکسالت به پياتک که فرار کرده بود مي رسد. اين قاتل لهستاني با کنترل عالي توپ و بغل پايي دقيق، دوازه مرت را باز کرد.
ميلان 2-0 ناپولي |کريستوف پياتک: پياتک در نقش نابودگر ظاهر مي شود. دوباره ضدحمله ميلان و در ادامه پياتک روي پاس پاکتا و در ادامه روي حرکت انفرادي، از داخل محوطه جريمه با شوتي کات دار، دروازه ناپولي را باز مي کند تا شبي رويايي را سپري کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستريونايتد برنلي سولسشر سيتي نيوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب منچسترسیتی مقابل برایتون ‏یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم گواردیولا در هفته‌های پایانی لیگ برتر ‏است. سخت‌ترین بازی‌های سیتیزن‌ها تا پایان فصل دیدار با برایتون ‏و تاتنهام است. ‏

سیتی درحالی وارد بازی در خانه برایتون شد که در صورت پیروزی با ‏یک بازی کمتر به یک امتیازی آرسنال می‌رسید و در بازی عقب‌مانده ‏خود می‌توانست دوباره به صدر برگردد. ‏

سیتیزن‌ها در شروع بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی برای ‏اینکه شوتی در چهارچوب دروازه برایتون شلیک کنند به 17 دقیقه زمان ‏نیاز داشتند. ‏

سیتی نه تنها به گل رسید بلکه یک سوپرگل استثنایی زد. فیل فودن ‏پشت محوطه جریمه توپ را دریافت کرده و به سمت راست حرکت ‏کرد. پاس عالی او در کانال کناری به کاپیتان کایل واکر رسید که از تله ‏آفساید فرار کرده بود. واکر ارسالی رو به عقب انجام داد و از این ‏لحظه نوبت به هنرنمایی کوین دی‌بروینه بود. ‏

دی‌بروینه با یک ضربه سر شیرجه‌ای تماشایی توپ را به سمت گوشه ‏بالای دروازه فرستاد و استیل‌، دروازه‌بان برایتون، هر چه به بدنش ‏کش داد به توپ نرسید تا اولین گل سیتی به زیبایی به ثمر برسد.‏

گل دی‌بروینه یکی از خاص‌ترین گل‌های دوران فوتبال او به حساب ‏می‌آید. این ستاره بلژیکی تا حالا هیچ گلی با ضربه سر به ثمر ‏نرسانده بود. ‏

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!