Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که ۸۰۰ کارآفرین زن در زمینه‌ی کسب و کار و کارآفرینی در استان وجود دارد، گفت: حدود ۲۴ واحد تولیدی در استان توسط زنان کارآفرین مدیریت می‌شود‌.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رقیه صادق زاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش موثر زنان در  پیروزی انقلاب، اظهار کرد: منزلت و جایگاه ممتاز زن یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و امام راحل الگوی برتر مشارکت زنان به جهان ارائه داده و همواره به منزلت زنان تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که آذربایجان شرقی از نظر فرهنگی و اجتماعی دارای ظرفیت‌های زیادی برای زنان است، گفت: دفتر امور بانوان در راستای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی در حوزه‌ی زنان برگزار خواهد کرد.
وی با اشاره به اهم برنامه‌های ویژه‌ی دهه‌ی فجر  دفتر امور بانوان در استان، تشریح کرد: برگزاری همایش زن و انقلاب اسلامی، کارگاه‌ آموزشی مهارت زندگی برای ۵۰۰ نفر، برپایی نمایشگاه توانمندسازی زنان عشایر، اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، برگزاری دوره‌ی آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه آموزشی سلامت زنان با عنوان پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان، برگزاری ۴۰ جشن محله محور با عنوان ۴۰ سالگی انقلاب، بازدید از خانواده‌های شهدا و... از جمله برنامه‌های دفتر امور بانوان در ایام دهه فجر است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که براساس اولویت بندی استان تفاهم نامه‌هایی با سازمان‌ها به امضا رسانده‌ایم، گفت: دفتر امور بانوان تفاهم نامه‌هایی با سازمان جهاد کشاورزی جهت توانمندسازی جوامع محلی، با دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای سطح سلامت و بهداشت روانی زنان، با اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان، بازاریابی محصولات و تولیدات برای زنان سرپرست خانواده و زنان آسیب دیده، تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان در راستای ارتقای سلامت و بهداشت روانی و جسمانی زنان، تفاهم نامه با آموزش و پرورش جهت برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و توانمندسازی زنان و خانواده و...انعقاد کرده است.
وی فرهنگ سازی را یکی از اولویت‌های مهم دفتر امور بانوان و خانواده عنوان کرد و گفت: فرهنگ مهم‌ترین نهاد برای بسترسازی است و باید فرهنگ سازی از خانواده‌ها آغاز شود که در این راستا برنامه‌های آموزشی برای کاهش تصادفات جاده‌ای، مصرف بهینه آب ک ترویج فرهنگ ایثار برگزار شده است‌.
وی یادآور شد: یادواره‌ی ۲۶۸ زن شهیده‌ی استان و سایر برنامه‌های متنوع از جمله تدوین سند ارتقای جایگاه بانوان، طرح تاب آوری بانوان، طرح خانواده و فضای مجازی و توانمندسازی زنان روستایی حاشیه دریاچه ارومیه در جهت توانمندسازی بانوان در استان برگزار می‌شود.
صادق زاده با اشاره به بخشنامه انتصاب ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی از بین بانوان، گفت: تاکنون سه بخشدار زن در استان منصوب شدند و طبق قول استاندار آذربایجان شرقی روند انتصاب بانوان در پست‌های مختلف مدیریتی استان ادامه خواهد داشت.
وی در خصوص راه اندازی شهرک صنعتی ریحانه مخصوص بانوان در تبریز، اظهار کرد: پیگیر تاسیس این شهرک هستیم و در این زمینه مذاکراتی با شهرداری و شورای تبریز جهت اختصاص زمینی انجام داده‌ایم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل ورزش و جوانان ارتقای سطح جهاد کشاورزی کسب و کار مهارت های زندگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند