Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:00:06 GMT

زاکرونی : مسئولیت شکست را کاملا می‌پذیرم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۴۶۱۲

زاکرونی : مسئولیت شکست را کاملا می‌پذیرم

سرمربی ایتالیای تیم ملی امارات با پذیرفتن شکست این دیدار اعتقاد داشت این روزها در ذات فوتبال مستتر است .

به گزارش "ورزش سه "،  تیم ملی امارت در یکی از حساس ترین مسابقات جام ملت های آسیا درست مانند 4 سال گذشته این بار با شکست در مقابل قطر درمرحله نیمه نهایی، از صعود به  فینال باز ماند .


زاکرونی سرمربی ایتالیایی امارات در نشست خبری بعد از بازی  ضمن پذیرفتن مسئولیت و عذرخواهی از هواداران امارات گفت:«  برای به دست آمدن این نتیجه از تمامی هوادران اماراتی عذرخواهی می کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مرتکب اشتباهات ساده ای شدیم ولی با این حال بازی بدی به نمایش نگذاشتیم .»


وی درادامه افزود :« بدون شک هدف همه ما در این بازی خوشحالی هوادارانمان بود، ولی باید اقرار کنم که این همه توان ما بود. بازیکنان تیم قبل از بازی از آمادگی فراوانی برخوردار بودند  و نهایت تلاش خودشان را انجام دادند. »


زاکرونی در حالی که بسیار مغموم و شرمنده به نظر می رسید اظهار کرد:« صعود  به مرحله نیمه نهایی تمام چیزی نبود  که من به دنبال آن بودم و به هیچ وجه در حال حاضر راضی نیستم . در عین حال افتخار می کنم که هدایت چنین تیمی را عهده دار بودم . اما باید بپذیریم که فوتبال همین است . گاهی اوقات برنده بازی تو هستی و گهگاهی هم  شکست می خورید . این در شرایطی است که من تمام تلاشم را برای موفقیت امارات انجام دادم و مسئولیت شکست را می پذیرم.»


    وی  در پابان این کنفرانس از سمت خود در تیم ملی امارات استعفا داد  تا به جمع مربیانی اضافه می شود که در این جام بعد از حذف، از سمت خود کناره گیری کردند.»

 

قطر تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان

به گزارش ورزش سه، مس در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی و‌ ۸ شکست یکی از گزینه‌های جدی سقوط بود اما در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و در ۱۰ بازی ۱۶ امتیاز به دست آورده و سومین تیم برتر لیگ در این نیم‌فصل است. آنها به همراه هوادار و پیکان با ۱۵ گل زده تا قبل از بازی امروز پرسپولیس و سپاهان بهترین خط حمله نیم فصل دوم را در اختیار دارند.
مس همچنین در ۱۳ بازی گذشته خودش در لیگ و جام حذفی هرگز شکست نخورده و همچنان فرصت دارد در پنج بازی باقیمانده موقعیت خودش را در جدول بهبود بخشد.
نارنجی‌پوشان که در بازی‌های دور رفت مقابل گل‌گهر، استقلال تهران، تراکتور و شمس‌آذر شکست خورده بودند در دور برگشت مقابل هر چهار تیم به تساوی دست یافتند.
رکورد شکست‌ناپذیری مس در ۱۳ بازی و ۱۳۲ روز در تاریخ این باشگاه از زمان حضور در لیگ برتر سابقه نداشته و تیم نویدکیا همچنان این رکورد را بهبود می‌بخشد.

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد