Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه امروز خودروی زانتیا به داخل زاینده رود در ناژوان سقوط کرد که تمام سرنشینان آن نجات پیدا کردند.

محسن گلابی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه امروز خودروی زانتیا به داخل زاینده رود در پارک سواحلی ناژوان سقوط کرد که خوشبختانه سرنشینان خودرو نجات یافتند و تا ساعاتی دیگر نیز خودروی مذکور از آب خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همچنین در منطقه پل آذر اصفهان نیز شاهد لیز خوردن و فرو رفتن چندین نفر در آب زاینده رود بودیم که همان لحظه با کمک نیروهای امدادی از آب خارج شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: امروز همچنین در میدان انقلاب نیز افرادی در محاصره آب زاینده رود گرفتار شدند که با کمک نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی اصفهان نجات یافتند.

وی با اظهار اینکه تمام این حوادث در اثر عدم توجه به مسایل ایمنی در هنگام شادی کردن برای بازگشایی زاینده رود رخ داده است، ابراز داشت: اکیپ‌های ۱۱، ۹،‌ هشت، یک و پنج آتش نشانی در حاشیه رودخانه زاینده رود در حالت گشت‌زنی هستند اما توصیه می کنیم که همشهریان از ورود به داخل بستر رودخانه زاینده رود خودداری کنند تا با توجه به تاریکی هوا و احتمال سرریز شدن آبدر برخی نقاط رودخانه دچار حادثه نشوند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید