Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد باقری فرمانده کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح تحت عنوان «اقتدار ٤٠» گفت: در این نمایشگاه ۵۰۰ محصول در ۱۱ حوزه، از تسلیحات سبک تا زرهی و هوایی و موشکی و دریایی به نمایش گذاشته شده و مردم می‌توانند از نزدیک با این توانمندی‌ها آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایشگاه اصلی هوایی نیز از فردا در فرودگاه مهرآباد آغاز به کار می کند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه ما در برخی حوزه ها مثل پهپاد جزو قدرت‌های برترجهانی هستیم، تصریح کرد: امروز ما آمادگی تولید انبوه و صادرات تمامی این محصولات را داریم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما در پیش از انقلاب فقط قابلیت مونتاژ تسلیحات انفرادی را داشتیم و وضعیت امروز ما قابل مقایسه با قبل نیست.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵٠٠ محصول ١٠٠ درصد ایرانی در ١١ حوزه، اعم از تسلیحات سبک تا زرهی و هوایی و موشکی و دریایی به نمایش گذاشته شده و مردم می توانند از نزدیک با این توانمندی‌ها آشنا شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: مجموعه هایی از صنایع دفاعی سبک، مانند انواع سلاح های انفرادی، خمپاره انداز ها، توپخانه، صنایع تحقیقاتی الکترونیکی مانند سیستم های ارتباطی و مخابراتی رادارها و مجموعه های دیگر مربوط به الکترونیک و ماهواره های دیگری که در بخش دفاعی ساخته شده که برخی از آنها در مدار قرارگرفته که در حال حاضر نمونه هایی از آن به نمایش گذاشته شده است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنمایشگاه برگزیده‌ای از آثار رضا مافی به نمایشگاه‌گردانی (کیوریتوری) محبوبه کاظمی، مدیرمسئول نگارخانه تخصصی هنر‌های ایرانی - اسلامی ترانه باران، روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت جاری از ساعت ۱۷ در ۶ گالری موزه هنر‌های معاصر تهران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده از رضا مافی شامل دستخط‌ها، مشق‌ها و بخشی از لوازم و مجموعه شخصی این خوشنویس و نقاش ایرانی با محوریت فرهنگی و پژوهشی به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه مذکور بر اساس پژوهش‌های نمایشگاه‌گردان، از میان متون و مطالب به جا مانده از هنرمند انجام و سعی شده است دیدگاه رضا مافی به مثابه یکی از هنرمندان اثرگذار عرصه هنر‌های تجسمی، معرفی و روایت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید فناورانه در اینوتکس ۲۰۲۴
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس/ ۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴/۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم