Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسمی گفت: میزان کشف مواد مخدر در استان به نسبت سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شاهرود گفت: کسی جرات معامله با امنیت مردم استان سمنان را ندارد و با توجه به اینکه نیروی انتظامی بر مبنای مطالبات مردم ماموریت خود را انجام می‌دهد لذا طی سه سال گذشته بالغ‌بر ۲۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف‌شده است که اگر این میزان در استان توزیع می‌شد معلوم نبود که چه فاجعه‌ای به بار می آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امسال نیز هفت تن مواد مخدر در استان سمنان کشف‌شده است، اضافه کرد: این میزان به نسبت سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشت لذا بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم و پیگیری‌های ناجا در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مبارزه با سارقان خرد و کلان در سطح استان به عنوان اولویت تعریف‌شده است، ابراز داشت: طی جلسات مکرر هر هفته قرارگاه سرقت در سطح استان برگزار و موارد پایش می‌شود که طبق آن کشف ۴۲ درصد سرقت‌ها را به ۸۲ درصد و در مواقعی به ۱۲۰ درصد رسانده شد.

سردار قاسمی بابیان اینکه در راستای کاهش تلفات جاده‌ای برون‌شهری هم تلاش شد تا امکانات لازم به کار گرفته شود، اضافه کرد: امسال یک درصد فوتی‌ها در استان سمنان افزایش داشت.

وی بابیان اینکه چهل‌سالگی انقلاب را می‌بایست باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم، اضافه کرد: دشمن و نظام سلطه تصور نمی‌کرد که ایران بتواند چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد اما امروز به برکت پشتوانه مردمی نظام، موفق نخواهند شد آرزوی خود را عملیاتی کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه از همان روزهای نخستین انقلاب، دشمنان اسلام، مبارزه با نظام جمهوری اسلامی با انواع روش‌ها و شیوه‌ها را ادامه داده است، ابراز داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم است اما در این راه موفق نخواهد شد.

سردار قاسمی بابیان اینکه شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بالغ‌بر ۱۰ سال جزو تبیین سیاست‌های راهبردی کشور مشخص‌شده است، اضافه کرد: اگر به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب به درستی گوش فراداده می‌شد امروز به این وضعیت دچار نمی‌شدیم حال در این شرایط که با تحریم‌های اقتصادی مواجه هستیم تولیدکنندگان می‌بایست بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود بیفزایند.

وی بابیان اینکه دولت نیز موظف به تحقق شعار سال است، ابراز داشت: در این راستا نیروی انتظامی با قاچاق کالا به شدت مبارزه می‌کند و این به عنوان اولویت در دستور کار این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام / گ

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شاهرود برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند