Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن متخصصان پوست کشور گفت: استفاده از دستگاه‌های بی‌کیفیت و مواد ارزان بی‌کیفیت مانند ژل‌ها یا مواد بوتاکسی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، باعث وارد شدن صدمات زیادی به افراد می‌شود.

فرهاد هنجنی (رییس انجمن متخصصان پوست کشور) درباره انجام لیزرهای زیبایی در مراکز غیرقانونی گفت: در سال‌های اخیر با افزایش معضلات در حوزه پوست و زیبایی مواجه هستیم و افرادی که هیچ تخصصی ندارند در آرایشگاه‌‌ها، منازل و مکان‌های زیر‌زمینی خدمات پوستی ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این نوع ارائه خدمات صدمات زیادی را به مردم که گیرنده خدمات هستند، وارد می‌کند.

رییس انجمن متخصصان پوست کشور با بیان اینکه در سال‌های اخیر با افزایش معضلات در حوزه پوست و زیبایی مواجه هستیم، گفت: متاسفانه همچنان در آرایشگاه‌ها، منازل و مکان‌‌‌های زیرزمینی و با استفاده از دستگاه بی‌کیفیت و مواد قاچاق بی‌کیفیت و تاریخ گذشته اقدامات لیزرهای زیبایی انجام می‌شود که عوارض بسیاری را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: مشکل دیگر ما این است که افراد غیرمتخصص از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که بی‌کیفت هستند و می‌توانند باعث سوختگی پوست فرد شده و اثر این سوختگی روی بدن فرد باقی بماند. همچنین استفاده از این دستگاه‌ها باعث ایجاد جوش‌هایی در بدن فرد می‌شود بنابراین افراد باید به مراکزی مراجعه کنند که در این زمینه تخصص دارند و خدمات را از متخصصان پوست دریافت کنند.

هنجنی درباره انجام لیزر‌های زیبایی توسط دیگر پزشکان غیر از متخصص پوست، گفت: یکی از مبانی مهم همه پزشکان کوریکولوم آموزشی است و وزارت بهداشت این موضوع را مبنا قرارداده است. در کوریکولوم آموزشی، هر فارغ‌التحصیلی صرفا می‌تواند در رشته‌ای مشغول به کار شود که آن را آموزش دیده است. اما متاسفانه در پاره‌ای موارد برخی پزشکان بدون توجه به کوریکولوم آموزشی‌ خود، اقدام به ارایه خدمات لیزردرمانی به بیماران خود می‌کنند.

وی تصریح کرد: البته وزارت بهداشت نظارت خود را انجام می‌دهد اما به نظر کافی نیست. به گونه‌ای که شایع شده امکان نظارت بر تمامی مراکزی که خدمات لیزری ارایه می‌دهند، وجود ندارد. به همین دلیل باید در این‌باره فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و جامعه مطلع شود که برای انجام اقداماتی از این دست صرفا به مراکز قانونی و معتبر مراجعه کند.

رییس انجمن متخصصان پوست کشور با اشاره به تبلیغات گسترده‌ در خصوص لیزردرمانی گفت: تبلیغات در لیزرهای زیبایی بسیار زیاد است اما هیچ‌کدام واقعیت ندارد. ما در انجمن پیگیری‌های زیادی درخصوص این تبلیغات و فعالیت این مراکز غیرقانونی داشته‌ایم و با معاونت‌های درمان در سراسر کشور و سازمان نظام پزشکی جلساتی را برگزار کرده‌ایم اما مشکلات در این حوزه آنقدر زیاد و معضلات آنقدر گسترده‌ است که باید تلاش بسیاری برای برطرف شدن آنها صورت بگیرد./ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف برزگر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلاچای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری نشانگر اهمیتی است که معظم له به نقش و جایگاه کارگران در تولید و اقتصاد کشور دارد.

وی توجه به جایگاه کار و کارگر را در اسلام با اهمیت توصیف کرد و گفت: بی شک تحقق شعار سال در گرو عزم جدی جامعه کارگری امکان پذیر است.

حجت الاسلام برزگر در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به پاکستان و امضای قرارداد همکاری میان دو کشور آن را راهبردی و در راستای تأمین منافع و مصالح دو کشور همسایه دانست.

امام جمعه موقت کلاچای با اشاره به آغاز برداشت محصول برگ سبز چای و لزوم حمایت دولت از چایکاران تصریح کرد: معتقدم قیمت برگ سبز چای باید متناسب با نرخ تورم سالانه افزایش یابد.

وی اضافه کرد: این شرایط موجب می‌شود تا چایکاران با رغبت مضاعف وارد عرصه کشاورزی شوند.

حجت الاسلام برزگر همچنین در ادامه مطالبی در خصوص نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراها و دوازدهم اردیبهشت هفته معلم ارائه کرد.

کد خبر 6089077

دیگر خبرها

  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل