Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 با رسیدن به ژانویه و فصل زمستان تیم‌های اروپایی به صرافت تقویت خود می‌افتند و هر روز خبر از جابجایی بازیکنان مختلف در سطح اروپا شنیده می‌شود. لحظه به لحظه با ما باشید با تمام اتفاقاتی که پیرامون مبحث نقل و انتقالات در فوتبال اروپا  در ساعات پایانی آن  اتفاق خواهد افتاد.

چهارشنبه 30 ژانویه؛

* گری کیهیل مدافع باتجربه چلسی که در این تیم نیمکت نشین است در رادار آرسنال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* کالوم هادسون اودوی وینگر تیم چلسی در حال تلاش است تا مسئولان این تیم را متقاعد کند که رضایتنامه وی برای پیوستن به بایرن‌مونیخ را صادر کنند.

 

* خسه رودریگز وینگر تکنیکی تیم پاری سن ژرمن در یک‌قدمی پیوستن به رئال بتیس قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به این تیم ملحق خواهد شد.

 

* باشگاه موناکو که روزگار تلخی را سپری می‌کند و وضعیت خوبی در جدول لیگ فرانسه ندارید قصد ترمیم خط دفاعی خود را دارد و برای این کار میراندا از اینتر را در نظر گرفته است.

 

* آرین روبن وینگر باتجربه تیم بایرن‌مونیخ که در پایان فصل قراردادش با باواریایی‌ها به اتمام می‌رسد با تیم اف‌سی توکیو ژاپن به توافق رسیده است.

 

* باشگاه اورتون قصد دارد جنک توسون مهاجم ترک‌تبار خود را به فروش برساند و مبلغ فروش او را 20 میلیون پوند اعلام کرده است.

 

* سادیو مانه در رادار رئال مادرید قرار گرفته است اما مدیربرنامه‌های وی اعلام کرد او قصد جدایی از جمع شاگردان کلوپ را ندارد.

 

* رناتو سانچز جدی‌ترین گزینه سران پی اس جی برای جایگزینی رابیوت است اما باشگاه بایرن مونیخ با انتقال وی مخالفت کرده است.

 

* ریکاردو کوارشما وینگر پرتغالی تیم بشیکتاش قصد جدایی از این تیم و پیوستن به پورتو را دارد.

 

* مالکوم وینگر برزیلی تیم بارسلونا که در این فصل کمتر به کار گرفته شده قصد جدایی از این تیم را دارد. از آرسنال به عنوان مشتری دست به نقد او نام برده می‌شود.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زمستان فوتبال چلسی جدول فرانسه ژاپن رئال مادرید بایرن مونیخ بارسلونا بایرن مونیخ چلسی رئال مادرید ژاپن فوتبال اروپا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گرت بیل به صعود دراماتیک رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا / عکس

ستاره ولزی سابق رئال مادرید پیروزی بزرگ مقابل بایرن مونیخ را تبریک گفت.

طرفداری | گرت بیل از صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-1 مادریدی‌ها به پایان رسید. رئال مادرید با برتری 4-3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و حریف دورتموند شد.

رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024؛ جام پانزدهم کهکشانی‌ها یا خداحافظی باشکوه کاپیتان؟

گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید با انتشار یک استوری به صعود دراماتیک رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. بیل همراه با رئال مادرید 5 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان کسب کرد. ستاره ولزی سابق دنیای فوتبال نوشت:

تو ومبلی می‌بینمتون بچه‌ها. آلا مادرید.

​​​​​​​ 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • صحنه جنجالی داوری لحظات پایانی بازی؛ سوت بی مورد داور به ضرر بایرن مونیخ؟
  • واکنش گرت بیل به صعود دراماتیک رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی