Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي گفت: دکتر نمکي سال هاي زيادي به عنوان معاون وزير، رييس دانشگاه و معاون سازمان برنامه و بودجه مسئوليت داشته و تسلط زيادي بر حوزه سلامت و بودجه اين حوزه دارد که اين مسئوليت ها و تسلط، براي او حُسن و ويژگي مثبت است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از وبدا، دکتر عبدالرضا عزيزي، اظهار داشت: دکتر نمکي روحيه اجرايي و رابطه خوبي با مجلس شوراي اسلامي دارد و گزينه مناسبي براي تصدي وزارت بهداشت است و تفکرات بسيار خوبي نيز دارد؛ چراکه همانند ما پزشکان، مخالف واگذاري آموزش پزشکي به بخش خصوصي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: حوزه پزشکي با جان و سلامت مردم سر و کار دارد و نمي توان مانند ساير دانشگاه هاي کشور، يک شعبه ايجاد کنند، بنابراين آموزش پزشکي نبايد به بخش خصوصي واگذار شود و دکتر نمکي نيز مخالف اين رويه است.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه دکتر نمکي در مورد طرح تحول سلامت، افکار جديد و خوبي دارد، افزود: اميدواريم طرح تحول سلامت بتواند رضايتمندي بيشتر مردم، پزشکان، ماماها، پرستاران و جامعه پزشکي را تامين کند و اميدواريم با پيگيري هاي سرپرست وزارت بهداشت، مطالبات پزشکان، بيمارستان ها و داروخانه ها از بيمه ها پرداخت شود و در اين زمينه نمايندگان مجلس نيز آماده کمک به وزارت بهداشت هستند.
دکتر عزيزي تاکيد کرد: از سال هاي پيش با دکتر نمکي در ارتباط هستيم و نظر مثبتي روي وي داريم و در مجلس حتما از دکتر نمکي حمايت مي کنيم. وي قبل از معرفي به عنوان سرپرست وزارت بهداشت و وزير پيشنهادي بهداشت، ارتباط بسيار خوبي با نمايندگان مجلس داشت و به حوزه انتخابيه نمايندگان نيز، توجه ويژه اي داشت و نمايندگان با اين ديد به دکتر نمکي نگاه و از او حمايت مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکتر نمکي روحيه اجرايي مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، گفت: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب رهاسازی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: بر اساس توافقات قبلی با هیئت حاکمه افقانستان قرار شد موضوع حقابه تالاب‌ها از بحث قراردادهای قبلی کاملا تفکیک و جدا شود.

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، افزود: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود 60 میلیون متر مکعب آب رهاسازی شده است.

رییس سازمان محیط زیست بیان داشت: اگر بتوانیم انحراف به سمت گوددره را مسدود کنیم وضعیت تالاب‌ها بهتر مناسب‌تر خواهد شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد