Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: فردا با یک تیم یا نفراتش بازی نداریم بلکه با یک فرهنگ به نام فرهنگ قهرمانی، بردن و احترام بازی داریم. نهال این کار در سپیدرود کاشته شده و امیدوار هستیم بازیکنان تیم ما و بازیکنان جدید این تفکر را گسترش دهند تا بتوانند هواداران را خوشحال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی فردا می‌تواند بازی خوبی برای ما باشد، چرا که بازیکنان جدید به ما اضافه شدند و این بازی می‌تواند هماهنگی خوبی بین بازیکنان برای آماده‌سازی در لیگ برتر باشد، چرا که تمرکز اصلی ما روی این مسابقات است. ما در ابتدای کار هستیم و شاید ناهماهنگی‌هایی وجود داشته باشد، اما چند مصدوم داریم و با وجود اینکه به شرایط بازی رسیدند، اما از نظر بدنی ایده‌آل نیستند و فردا احتمالا با ما نخواهند بود، اما امیدوارم که فردا در بازی با یک تیم قوی، تنه به تنه آنها بازی کنند و تجارب بیشتری به دست بیاورند و امیدوارم  که نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم. 

مربی تیم سپیدرود درخصوص جذب بازیکنان جدید به این تیم اظهار داشت:‌ در نیم  فصل می‌توانیم شش بازیکن در هر رده  سنی که می‌خواهیم جذب کنیم، اما به هر حال استثنائاتی هم وجود دارد، اما تیم ما از نظر اقتصادی و از بعد بودن بازیکنان آزاد، دچار شرایط سختی بود و اگر دقت کنید می‌بینید که نقل و انتقالات خیلی انجام نشد، در این بین ما سعی کردیم که بازیکنی از دست ندهیم و یکی دو بازیکن هم که از ما جدا شدند، خیلی راحت قراردادشان را گرفتند و رفتند. 

وی افزود: ما سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و درنهایت یک گلزن هم می‌خواستیم که به همین دلیل با فرزاد حاتمی قرارداد داشتیم اما به لحاظ مسائل مالی او از ما جدا شد و در پی توافقی که با سرمربی پارس جنوبی انجام شد، این انتقال صورت گرفت. شما ببینید که تیم‌هایی مثل پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و ... به دنبال مهاجمان خارجی رفتند، اما گرفتن بازیکن قابل در این شرایط به دلیل مشکلات دلار برای ما سخت بود. چندین بازیکن به ما معرفی شدند، اما شرایط برای جذب آنها فراهم نشد، هر چند که ما سهمیه فیفا را داریم و اگر موردی باشد، یک مهاجم خوب جذب می‌کنیم. تفکر آقای کریمی اینگونه است که مهاجمی جذب کنیم که شرایط خوبی داشته باشد. 

امامی‌فر درمورد معرفی بازیکن جدید که به این تیم پیوستند تصریح کرد: از طریق کانال اطلاع‌رسانی باشگاه، این موضوع را اعلام می‌کنیم و رزومه بازیکنان را خواهیم گفت، اما همانطور که می‌دانید، جذب بازیکن خارجی با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده و باید بازیکنانی جذب شوند که یا ملی‌پوش بوده باشند یا اینکه در لیگ‌های معتبر بازی انجام داده باشند، و ما دو بازیکن گرجستانی گرفتیم که آنها در تیم ملی زیر بیست و سه سال گرجستان و همچنین یورولیگ بازی کردند و فکر می‌کنم بتوانند به ما کمک کنند. همچنین امیر منصوریان از پدیده به ما اضافه شده و علیزاده هم به عنوان هافبک  دفاعی به ما پیوسته و احمد محمودی هم از لیگ یک آمده است. تفکر ما این بود که به بازیکنان امید بها داده شود اما در این شرایط متأسفانه آقایان پرهام و اسکندری دچار مصدومیت طولانی شدند و نیاز به جراحی دارند. در کل تیم ما جوان شده و این بازیکنان در آینده به سپیدرود کمک خواهند کرد. درباره غایبان بازی فردا هم باید بگویم صادقیان، شیخ‌سلیمانی، توکلی و لوکا کسانی هستند که فردا قطعا بازی نخواهند کرد. 

مربی تیم سپیدرود درخصوص اینکه او و علی کریمی سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و فردا باید مقابل این تیم بازی کنند، گفت: ضمن احترام متقابل باید بگویم که ما به وظیفه حرفه‌ای و قلبی‌مان نسبت به سپیدرود عمل می‌کنیم، حتی علی کریمی با هزینه شخصی، یک سالن بدنسازی فراهم کرده و این کارها صورت می‌گیرد تا بازیکنان شرایط بهتری داشته باشند. خوشبختانه هواداران ما هم فهیم هستند و شرایط ما را درک می‌کنند. جا دارد که به تیم داماش هم تبریک بگویم که به فینال جام حذفی صعود کرد و هواداران شاد شدند، چرا که این مسائل به شادی در جامعه کمک خواهد کرد. 

امامی‌فر در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها پرسید که او پاسخ داد: من درباره تیم ملی حرف نمی‌زنم و فقط درباره بازی و سپیدرود صحبت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس جام حذفی فوتبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: نگران آینده بایرن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت.

توماس توخل در نشست خبری قبل از این بازی تایید کرد که به انتخاب مربی بعدی بایرن اهمیتی نمی‌دهد و نگران نیست.

توماس توخل در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت ماتیس دی‌لیخت گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر. جمال موسیالا فردا در ترکیب نخواهد بود و امیدواریم یکشنبه در تمرین باشد. لروی امروز تمرین خواهد کرد و برای بازی همراه ما خواهد بود. فردا بررسی می‌کنیم که چطور می‌توانیم از او استفاده کنیم. دایو اوپامکانو امروز تمرین خواهد کرد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود."

موضوع انتخاب مربی بعدی باعث حواس‌پرتی بازیکنان نمی‌شود؟

فکر می‌کنم بازیکنان نمی‌خواهند در پنج روز آینده چیزی درمورد آن بدانند. تا آن زمان تمام تمرکز و علاقه معطوف بازیکنان به بازی فردا و چهارشنبه است. این در حالی حاضر مهمترین چیز است.

به نظر شما پیشنهاد بایرن جذاب نبود که دیگر مربیان آن را رد می‌کنند؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

رقابت با اشتوتگارت برای نایب قهرمانی؟

مقام دوم هرگز هدف بایرن نیست. با این وجود، فردا چالش بزرگی خواهد بود. فکر می‌کنم ما می دانیم چه چیزی در راه است. آن‌ها زمانی در پلی آف بودند اما حالا به یکی از بهترین تیم‌ها تبدیل شده‌اند. اشتوتگارت به طور مداوم در بالاترین حد خود بازی می‌کند.

احتمال تغییرات در ترکیب؟

ما به چند بازیکن این فرصت را می‌دهیم که کمی فرصت بازی داشته باشند. تمام بازیکنانی که در زمین هستند باید با قدرت بازی کنند. ما منتظر یک بازی احساسی در ورزشگاه فردا هستیم. حریف تمام آنچه را که می‌تواند در زمین می گذارد.

لروی سانه و رابطه‌اش با شما؟

شما همیشه سعی می کنید با بازیکنان حساس و استثنایی ارتباط برقرار کنید. ما می‌خواهیم لروی یک بازیکن برای تیم باشد. می‌دانم که او هفت یا هشت هفته است که با درد تمرین می کند و با این حال هنوز خودش را در دسترس تیم قرار می دهد. او با دردی بازی کرد که تقریبا غیرقابل تحمل بود. او شایسته بیشترین تعریف و تمجید است. او در حال حاضر کمی ناراحت است چون نمی تواند به درستی تمرین کند. از او حمایت می‌کنیم.

اشتباهات کیم مین جائه مقابل رئال مادرید؟

ما قبلاً در بین دو نیمه و بعد از بازی صحبت کردیم. شرایط واضح بود. او کسی است که می‌خواهد به شیوه‌ای بسیار تهاجمی دفاع کند. او به این شکل خودش را تعریف می‌کند. این اشتباهات می‌تواند به او یک انگیزه خوب بدهد. ادامه حمایت از او آسان است. او یک بازی عالی مقابل یونیون برلین داشت، دقایق خوبی مقابل آرسنال داشت، همچنین خوب تمرین کرده است. او مورد حمایت ما خواهد بود. این درست نیست که او را مقصر بدانیم و انگشت‌نما شود. به احتمال زیاد او فردا بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم