Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان گفت: تجهیزات و تیم‌های عملیاتی و ستادی این شرکت در سد دز جهت مقابله با شرایط احتمالی سیلاب آمادگی کامل دارند.

به‌گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، علی مکاری‌بهبهانی گفت: تیم‌های عملیاتی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان با توجه به افزایش ارتفاع دریاچه سد دز و شرایط خاص بوجود آمده پس از بارندگی‌های اخیر برای مقابله با مهار سیلاب به حالت آماده‌باش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان تعمیرات این شرکت در بخش‌های مختلف عملیاتی و تجهیزات اصلی و جانبی به‌منظور کنترل بحران احتمالی سیل در آماده‌باش کامل قرار داشته و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان همچنین از آزمایش شیر‌های آبیاری و کشاورزی سد دز و آمادگی برای باز کردن احتمالی آن‌ها در وضعیت بحرانی خبر داد.

وی افزود: کلیه تجهیزات الکتریکی و مکانیکی کنترل و تست‌های لازم جهت بهره‌برداری از چند روز گذشته انجام شده است.

به‌تازگی با هدف ارتقای ضریب آمادگی در سد دز، مانور آمادگی تیم‌های عملیاتی با حضور مسئولان این سد، شرکت تعمیرات نیروگاه‌های برق‌آبی و سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سد دز آمادگی سیلاب نیروگاه برق آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های خدمت رسان خبر داد و گفت: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمام امکانات آن ها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند، امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه باشد و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی در استان داشتیم و سطح زیر کشت قابل ملاحضه بود اما بارندگی پیش رو برای کشاورزان نگرانی هایی را به وجود آورده است، ادامه داد: کشاورزان تلاش کردند با برداشت محصول از آسیب آن جلوگیری کنند،با تدابیر استاندار قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل و شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان بودیم که در جهت مدیریت و کمک به انتقال گندم کشاورزان به سیلوهای سرپوشیده صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل اینکه حجم بالای گندم ها در برخی از نقاط بالا بود، انتقال تمام محصولات به سیلوها موفقیت آمیز نبوده است ضرورت دارد کشاورزان، مجموعه ادارات استان از جمله تعاون روستایی تمهیدات لازم جهت پوشاندن محصولات انجام شود تا خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو