Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانتیاگو سولاری قبل از دیدار برگشت مقابل ژیرونا در جام حذفی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

طرفداری - سانتیاگو سولاری، سرمربی آرژانتینی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خارج از خانه تیمش مقابل ژیرونا در جام حذفی اسپانیا(بازی برگشت) شرکت کرد.

به گزارش as، سولاری گفت:

رسیدن به نیمه نهایی: تنها سه بازی دیگر تا رسیدن به فینال فاصله داریم بنابراین بازیکنان در دیدار مقابل ژیرونا با تمام قوا، تعهد و با قلب هایشان به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب سه تیم بایرن مونیخ، بارسلونا و یوونتوس به عنوان بهترین تیم های دهه از سوی گواردیولا: این تصمیم شخصی گواردیولا است و عمدی به نظر می رسد. ما قصد نداریم خودمان را ثابت کنیم وقتی بهترین باشگاه قرن و تاریخ هستیم. علاوه بر این رئال مادرید بهترین تیم دهه اخیر نیز بوده است زیرا هرگز و تحت هیچ شرایطی، حریفی را دست کم نمی گیریم. 

وینیسیوس یا بیل: این گونه تصمیم ها لحظه ای گرفته می شود.هر کدام از آن ها دارای خصوصیات فردی خاصی هستند اما خبر خوب این است که به غیر از وایخو، تمام بازیکنان با تیم تمرین کرده اند و حس رقابت سالم بین آن ها ایجاد شده است.

وینیسیوس و تداوم حضور در ترکیب اصلی: باری دیگر تکرار می کنم. از اینکه وینیسیوس را داریم بسیار خوشحال هستیم. با اینکه جوان است و تازه به تیم آمده است اما خودش را نشان داده است. در تیم الگوهای خوبی برای او حضور دارد و همه در کنار هم به خوبی کار می کنند. بنابراین قبل از هر مسابقه و شرایط آن مسابقه می سنجیم که چه بازیکنی در ترکیب قرار گیرد.

وضعیت راموس: شرایط او مساعد است. ما نگران بودیم چراکه ضربه محکمی دریافت کرد اما او با تیم تمرین کرد و شرایط خوبی دارد که برای ما بسیار مهم است.

ژیرونا: ما بازی آسان نداریم. این بازی هم مثل بازی های لالیگا جدی می گیریم. باید خیلی دقیق و خوب بازی کنیم، درست مثل چند بازی اخیرمان. 

ایسکو و مارسلو: مسئله مهم این است که حس رقابت بین بازیکنان برقرار است و این حس، تیم ما را به تیم بهتری تبدیل می کند. تیم عالی داریم که توانایی رقابت برای همه عناوین را داریم. 

نحوه انگیزه دادن به بازیکنی که جایگاهش را از دست داده است: من اصرار دارم که بازیکنانم حرفه ای تمرین کنند و خودشان را به بالاترین سطح برسانند و وقتش که برسد، به آن ها بازی می دهم. 

کیلور ناواس: او برگشته و با تیم تمرین کرده است اما مقابل ژیرونا در ترکیب تیم قرار نمی گیرد.

علاقه رئال مادرید به لوکا یوویچ: من نمی توانم به این سوال، جواب دهم. 

نیمکت رئال مادرید: تیم فوق العاده ای داریم که برای همه عناوین می جنگد. کل تیم اشتیاق و هیجان بالایی برای بازی های پیش رو دارند و بسیاری از بازیکنان دوباره به اوج برگشته اند که این می توانند خبر بسیار خوبی برای تیم باشد. 

ابراز علاقه موراتا به اتلتیکو مادرید: وظیفه یک بازیکن حرفه ای این است که وقتی به یک باشگاه می پیوندد همه کار برای آن انجام دهد و حداکثر تلاش، حداکثر تعهد و حداکثر حرفه ای گری را داشته باشد. اگر بازیکن این کارها را انجام دهد، عاشق باشگاهش می شود. درست مثل من که عاشق رئال مادرید هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد

کپا دوباره این شانس را دارد تا درون دروازه رئال مادرید قرار بگیرد. 

طرفداری | رئال مادرید خیلی به قهرمانی لالیگا نزدیک شده است. آن‌ها برای قهرمان شدن به کسب هفت امتیاز دیگر یا امتیاز از دست دادن بارسلونا نیاز دارند. بنابراین با نزدیک شدن به کسب عنوان قهرمانی و با توجه به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در هفته آینده و هفته بعد، استفاده از ترکیب های چرخشی در حال بررسی است. هدف این چرخش‌ها میدان دادن به بازیکنانی است که کمتر بازی کرده‌اند و در عین حال بازیکنان اصلی هم استراحت کنند. 

کپا برمی گردد

به گزارش رلوو، این چرخش‌ها به دروازه هم خواهد رسید. کپا آریزابالاگا پس از سوپرکاپ اسپانیا نیمکت نشین شد و رختکن تیم باور دارد که او شایسته این است که با انجام بازی خداحافظی از رئال مادرید جدا شود. آنچلوتی به خاطر روحیه عالی و رفتار این بازیکن اهل باسک، از او تقدیر خواهد کرد. کسی که علی‌رغم مشکلاتی که پشت سر گذاشته، به تیم کمک کرده و با تمام توان تمرین کرده است. به همین دلیل، او به او یکی از بازی‌های باقیمانده لالیگا تا پایان فصل را خواهد داد و بعید نیست که این بازی در جمعه آینده در سن سباستین باشد. این تصمیمی است که بازیکنان باتجربه رختکن هم از آن حمایت می‌کنند.

پاداش رفتار عالی کپا

رفتار کپا با لونین یکی از دلایلی است که کارلو آنچلوتی را متقاعد کرده چنین تصمیمی بگیرد. اول، در اتحاد، جایی که او به لونین در پنالتی‌ها مقابل سیتی کمک کرد. تصویر نمادین او و لونین به همراه لوپیس در حال آماده کردن توپ برای ضربات پنالتی، برای مدت‌ها در خاطر خواهد ماند. بعداً، در ال کلاسیکو، او را از روی نیمکت شاد و سرحال دیدند و پس از پیروزی، با سایر هم تیمی‌هایش جشن گرفت. او حتی در بدترین لحظات هم همیشه کنار هم تیمی هایش بوده است.

آینده او تغییر نمی کند

این موضوع برنامه باشگاه را تغییر نمی‌دهد، زیرا آن‌ها قصد ندارند کپا را به طور دائم حفظ کنند، بنابراین او در پایان فصل باید به چلسی بازگردد. او از جولای با وضعیت پیچیده‌ای روبرو خواهد شد: چلسی او را نمی‌خواهد، آن هم در حالی که یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.علاوه بر این به نظر نمی رسد که دلافوئنته او را برای حضور در یورو 2024 به تیم ملی اسپانیا فرا بخواند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم