Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ۳ روز بعد از باخت تیم ملی مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا شاهد یک بازی مهم در مرحله یک هشتم  نهایی جام حذفی هستیم تا هیجان فوتبال باشگاهی جایگزین فوتبال ملی در روزهای آینده شود. حذف سایپا و فینالیست شدن تیم دسته دومی داماش گیلانیان باعث شده که در این سوی جدول تیم‌ها برای رسیدن به فینال بی‌تابی کنند زیرا قطعا خود را  برنده فینال می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پرسپولیس راه سختی تا فینال دارد و اگر بتواند پنجشنبه از سد تیم سپیدود رشت بگذرد تازه به تیم پدیده می‌رسد و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم دوم جدول لیگ برود. بعد از آن هم سپاهان صدرنشین لیگ در نیمه‌نهایی جام منتظر برنده این مسابقه خواهد بود! در واقع می‌توان پیش بینی کرد که قهرمان جام حذفی امسال از این طرف جدول خواهد آمد البته به شرطی که بتوانند از سد تیم دسته دومی داماش گیلانیان عبور کنند! تیمی که لقب غول کش و شگفتی‌ساز در این فصل دارد.

 

پرسپولیس بعد از مدت‌ها تعطیلی مسابقات باشگاهی روز پنجشنبه در شهر رشت به میدان خواهد رفت. سه‌شنبه در شهر رشت یک شگفتی بزرگ در جام حذفی رقم خورد و تیم دسته دومی داماش تیم علی دایی را حذف کرد. دایی مربی است که خیلی‌ها او را متخصص جام حذفی می‌دانند اما این اسطوره فوتبال هم مقابل تیم دسته دومی اسیر شگفتی شد. 

 

قرمزپوشان تهرانی که خود را مدعی قهرمانی در سه جام می‌دانند اصلا دوست ندارند در مرحله یک هشتم مقابل تیم علی کریمی که به جادوگر فوتبال آسیا شهرت دارد حذف شوند.

 

سرخپوشان در این بازی به احتمال زیاد مهدی ترابی ملی پوش جدید خود و  احمد نورالهی را نخواهند داشت اما سروش رفیعی و گلزن خارجی جدید در پرسپولیس مقابل سپیدرود رونمایی می‌شوند در واقع رونمایی از پرسپولیس جدید بعد از پایان محرومیت از جذب بازیکن را شاهد خواهیم بود. همانطوری که سپیدرود هم بازیکنان جدیدی جذب کرده است. 

 

تقابل دوباره پرفسور برانکو با شاگرد سابقش علی کریمی دیدنی و هیجان انگیز خواهد بود بخصوص اینکه در این مسابقه یک تیم باید برنده شود.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سپیدرود برانکو پرسپولیس جام حذفی سایپا علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به 2765 روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال 1394 برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه 2 بر 0 شدند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟