Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-05@16:27:00 GMT

تمهیدات جدید برای نقل و انتقالات بانکی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۸۳۰۳

تمهیدات جدید برای نقل و انتقالات بانکی

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید حسین سلیمی با اشاره به تلاش های بانک مرکزی برای برقراری روابط بانکی با بانک های چند کشور دنیا گفت: هم اکنون زمینه نقل و انتقالات پول در کشورهای چین، هند، کره جنوبی و برخی کشورهای دیگر فراهم شده که امیدواریم بتوان گشایش‌های جدیدی را هم پیگیری کرد. 

عضو کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل افزود: علاوه بر کونلون بانک، چند بانک دیگر چینی نیز برای نقل و انتقالات پولی ایران اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تلاش های بانک مرکزی برای دور زدن تحریم های بانکی ادامه دارد و می توان به این تلاش ها خوشبین بود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بانک مرکزی ایران چین نظام بانکی نظام بانکی ایران کونلون بانک چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد