Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی علیه مواضع مزدوران سعودی در تعز خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک منبع نظامی یمنی گفت ارتش و کمیته‌های مردمی، عملیات هجومی را علیه مواضع مزدوران در دو راهی الوازعیه در تعز انجام دادند.

از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در یمن از درگیری‌های شدید میان گروه‌های مزدور وابسته به امارات و عربستان با یکدیگر در منطقه المرور در تعز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعز عربستان سعودی متجاوزان به یمن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد