Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رفیق‌دوست که مهمان برنامه «شب گشت» بود با انتقاد از مجلس، به مجلس نمره 10 داد، به دولت فعلی نمره 9. وی در پاسخ به مجری در خصوص نمره به دولت احمدی نژاد نیز گفت: صفر!

محسن رفیق دوست امشب میهمان برنامه «شب گشت» شبکه دوم سیما بود و به سوالات متعدد و متنوع مجری این برنامه پاسخ داد. وی در توضیح نمره صفر به دولت احمدی نژاد گفت: من یک سوال پرسیدم هنوز جواب ندادن، 700میلیارد دلار ارز حاصل از فروش نفت را چه کردند؟

وی افزود: بسیاری از مشکلات دولت فعلی از همین جا نشات می‌گیرد؛ البته دولت فعلی می تواند وضعیت را درست کند اما مشکلات زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در بحث هدفمندی یارانه‌ها از قدیم گفته اند ماهی گیری یاد بدهید اما دولت قبل ماهی دادن را رواج داد.

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان در این برنامه و در پاسخ به سوالات دو گزینه‌ای نیز انتخابهای جالبی داشت و بین «جهانگیری و قالیباف» و «اصغر فرهادی و ابراهیم حاتمی کیا» گزینه‌های دوم را انتخاب کرد.

وی در پاسخ به وضعیت شغلی و حقوقی خودش نیز گفت: من پرونده پرسنلی ندارم، عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان هستم و حقوق هم نمی‌گیرم. چون حقوق بگیر نیستم بازنشسته هم نمی شوم. از قبل انقلاب در بازار و حوزه میوه و تره بار بودم الان هم دامداری دارم و تولید شیر می‌کنیم.

یک لکسوس دارم که ده سال قبل حدود 200میلیون تومان خریدم که به خاطر سفرهای زیاد آن را خریدم. به گزارش خبرآنلاین، رفیق دوست درباره فرزندانش نیز گفت: سه پسر من در شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند؛ یکی دنبال راه اندازی کارخانه‌ای در جنوب کشور بود که به خاطر تحریم‌ها به مشکل خورده و فعلا بیکار است.

یک پسر دیگرم چند فروشگاه اجاره‌ای لباس ورزشی دارد که به خاطر مشکلات اقتصادی دارد جمع می کند و فکر کار جدیدی است. یک پسر دیگر هم در کارخانه عطر بیک سهامدار است.

وزیر سپاه در ابتدای انقلاب، با اشاره به وضعیت مدیریتی در کشور تاکید کرد: ما قحط الرجال نداریم، جهل الرجال داریم.

وی اصطلاح حقوق نجومی را جفا به علم نجوم دانست و همچنین از حقوق 19 میلیون تومانی در بنیاد مستضعفان دفاع کرد و گفت به خاطر نوع فعالیت سنگین و سفرهای دائمی برای ماموریت های منطقه ای در کشور، این حقوق اشکالی ندارد؛ حقوق "غیر متعارف و غیر شرعی" مشکل دارد؛ البته که با توجه به شرایط کشور بهتر است حقوق کارمندان و کارگران افزایش یابد نه اینکه این نوع دریافتی ها کم شود.

رفیق دوست همچنین، از عملکرد کی‌روش در تیم ملی نیز دفاع کرد و حل کردن جدول را از تفریحات اصلی خود دانست.

وی در خصوص پرونده بردارش نیز توضیح داد: موضوع برادرم اولا به من ارتباطی ندارد؛ در ثانی آن عدد وجود خارجی نداشت و اصلا آن 123 میلیارد موضوع اختلاس نبود و گردش چند ماهه پول این عدد می شد، ثالثا من خودم فاضل خداداد را به کشور برگرداندم و بدهی ها را نیز به نوعی پرداخت کردیم که بانک سود هم داشت!/ خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی

به گزارش قدس آنلاین، یکی از رویکردها و اهداف اصلی دولت سیزدهم از زمانی که ارز ترجیحی حذف شد تمرکز بر روی نحوه تامین سبد غذایی مردم و به خصوص اقشار ضعیف جامعه بود تا فشاری در زمینه تامین نیازهای غذایی و خوراکی بر مردم وارد نشود.

بدنه اقتصادی دولت سیزدهم با یک تدبیر ویژه و خرد جمعی طرح کالابرگ الکترونیکی را طراحی و اجرایی کرد تا فشار کمتری به مردم به خصوص دهک های پایین جامعه در جهت تامین نیازهای غذایی وارد شود.

در این طرح جامع و البته هوشمندانه دولت سعی کرد تا از طریق یارانه ها سبد غذایی مورد نیاز مردم را در حد قابل قبولی تامین کند از این رو با اختصاص این طرح به دهک‌های مختلف جامعه شیوه جدیدی را در تامین نیازهای غذایی مردم ابداع کرد.

در طرح کالابرگ الکترونیکی برای همه یارانه‌بگیران اعتبار کالابرگ الکترون یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود که افراد می‌توانند با کارت بانکی سرپرست خانوار ۱۱ قلم کالای مورد نظر شامل مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر، روغن، ماست، شیر، پنیر، ماکارونی و حبوبات را خریداری کنند.

طبق اطلاعات مندرج در پایگاه اطلاع رسانی دولت در طرح کالابرگ الکترونیکی  ۷ دهک از افراد جامعه تحت پوشش قرار دارند و هدف دولت از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی این است که مواد مغذی موردنیاز در ۱۱ قلم کالای سبد مدنظر کالابرگ الکترونیکی به جامعه هدف برسد و دهک های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها مشکلی پیدا نکند.

گفتنی است طبق آمارها و گزارش ‌های منتشر شده دولتمردان و تیم اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی نمره قابل قبولی را از مردم در جهت اجرای این طرح کسب کرده است روندی که زمزمه‌های ادامه این طرح را قوت می بخشد در حالیکه که دولتمردان هنوز درباره این موضوع اظهارنظر شفاف و صریح نداشتند.

بدون شک تامین سبد غذایی مردم به خصوص اقشار کم‌درآمد و ضعیف یکی از مهم‌ترین اهداف تمامی دولت‌ها در کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران است که این مهم با درایت هوشمندانه مسئولان کشورمان به بهترین شکل ممکن و بارعایت تمام پروتکل‌ها و اصول اقتصادی اجرایی شده که این روند قابل تقدیر است و امیدواریم به بهترین شکل ممکن تداوم یابد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!