Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،نوربرت کوچرا، دبیر کل فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر و مدرس کارگاه پیشرفته داوری، عصر امروز از کمیته ملی پارالمپیک کشورمان بازدید کرد.

وی همچنین در نشستی مشترک با مسعود اشرفی، سرپرست دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، آگین، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر و جمعی از خانواده بسکتبال با ویلچر، شرکت کرد و در این نشست، پیرامون شرایط کنونی این رشته در ایران و منطقه، مشکلات و موانع و سایر مباحث، تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچرا ضمن قدردانی از میزبانی ایران برای برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: بسیار خوشحال هستم که دعوت ایران را قبول کردم و توانستم این دوره را برگزار کنم و از مهمان نوازی کمیته ملی پارالمپیک ایران سپاسگزارم.

وی افزود: این کارگاه برای ۲۶ نفر از بهترین داوران ملی ایران برگزار شد و تلاش کردم تا سطح داوری آنها را ارتقا دهم و بنابراین می بایست محتوایی فشرده را و نیز نکات مهمی که ممکن بود در حین مسابقات پیش آید را برای آنها تشریح کنم.

دبیر کل IWBF تصریح کرد: مطمئنا شرکت کنندگان با آموزش هایی که دریافت کردند می توانند در مسابقات داخلی بسیارمفید باشند و سطح داوری آنها به نسبت گذشته تغییر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بسکتبال خانواده مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا