Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:18:53 GMT

پوشش بیمه برای ۶۰۰ قالی باف همدانی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۹۲۶۲

پوشش بیمه برای ۶۰۰ قالی باف همدانی

 محمود خزندی در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه در استان همدان ۵۰ هزاربافنده فرش وجود دارد گفت: این تعداد سالانه حدود ۶۰ هزار متر فرش می بافند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزشی کمیته فرش استان همدان گفت:  در سال ۹۷ بیش ار ۲۰ دوره آموزشی فرش دستباف در استان برای ۶۰۰ نفر و ۵۶ ساعت در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرش سازمان صمت استان همدان با بیان اینکه تاکنون مذاکرات زیادی با بانک‌ها در جهت رفع موانع تسهیلات بافندبندگان انجام و نتایج خوبی نیز حاصل شده، افزود: امسال ۱ هزار نفر تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند.

انتهای پیام/ص. ف

۶۰۰ نفر در استان همدان تحت پوشش آموزش‌های قالی بافی قرار می‌گیرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود