Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@08:10:22 GMT

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۹۷۳۶

‍‍‍‍‍‍

با حضور علی لاریجانی قطعه یک راه‌آهن بستان آباد ـ سراب از طریق ویدیوکنفرانس کلنگ‌زنی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دانلود  
  رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی شهرستان سراب گفت: مسئله گرانی، یک واقعیت است و باید راه حل را پیدا کرد، جلسات متعددی در این خصوص در مجلس برگزار شده و معتقد هستم این مشکل حل می‌شود، توجه به تولید، راه حل و نکته کلیدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجلس کارهایی برای تسهیل فضای سرمایه گذاری انجام شده بود که برخی‌شان به درستی اجرا نشدند، زمینه برای سرمایه گذاری اعم از کلان و خرد در کمیسیون تلفیق، فراهم شده است.  رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید دید، وظیفه یک انسان مؤمن و انقلابی در چنین شرایطی چیست»، افزود: ما به دلیل داشتن ید واحده در کشور در جنگ پیروز شدیم، امروز وظیفه‌ای سنگین‌تر و انقلابی‌تر از این نداریم که مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و ید واحده داشته باشیم. افراد به دنبال حواشی نروند، وفاق داشته و مسائل اصلی کشور را فهمیده و مسائل و مشکلات مردم را طبیبانه حل کنند.  رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «همان‌هایی که ما را تهدید کرده و حرف می‌زنند، جرأت نمی‌کنند، کاری کنند»، گفت: ایستادگی ملت ایران در زمان جنگ، کشور را در برابر جنگ دیگری بیمه کرد که این نیز نتیجه تحمل شرایط و فداکاری‌هاست.

علی لاریجانی تصریح کرد: در گذشته هم مزاحمت‌های بسیاری برای کشور وجود داشت، در اوایل پیروزی انقلاب، آمریکایی‌ها به دنبال کودتا بودند که همدلی مردم و ذکاوت امام (ره) جلوی آن را گرفت، اما آن‌ها دست برنداشتند و دنبال به هم ریختن کشور رفتند. چون امام، شیطنت‌های دشمن را برای به هم ریختن کشور لمس می‌کردند، سپاه و بسیج را ایجاد کردند، استراتژی آمریکا به هم ریختن آرامش مردم ایران بود و نیروهای انقلابی مصمم بودند از شرایط برای بهبود اقتصاد کشور استفاده کنند، اما همین آمریکایی‌هایی که الان در کشورهای منطقه حضور دارند، نمی‌گذاشتند.

وی بیان کرد: زمانی که حواس همه به جنگ بود، آقای بنی صدر و برخی افراد دیگر، به دنبال دامن زدن به اختلاف داخلی و بر هم زدن آرامش بودند، باید همه نیروها برای بیرون راندن دشمن بسیج می‌شدند و امام این شرایط را درک کرده بود: با پشتیبانی ملت و امام پیروز شدیم، اما حدود ۲۰۰ هزار نفر شهید دادیم و ضررهای بسیاری به ما وارد شد، در کنار دستاورد مهمی مثل کسب استقلال، لطمه‌هایی نیز به ما وارد شد.

وی تصریح کرد: دشمن ماجرای اتمی را مطرح و بعضی مسائل داخلی را با آن قاطی کرد تا جلوی توسعه ایران را بگیرد، الان هم شرایط همین است، توافقنامه را همان موجوداتی بر هم زدند که نامه داده بودند، آن‌ها قصد دارند تا با فشار اقتصادی، داخل ایران را به هم بریزند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: نماینده این شهرستان (سراب)، یکی از فعال‌ترین نمایندگان در مجلس بوده و مطالبه و مشکلاتی که مطرح کردند، حرف شما مردم بود، کمک می‌کنم تا کارهایی که برای آبادانی این شهر لازم است، انجام شود. مشکلات و وضعیت شهرک صنعتی سراب را هم از استاندار جویا خواهم شد، طرح تولید آلومینا در سراب نیاز به حداقل ۵۰۰ میلوین دلار سرمایه دارد، این طرح می‌تواند تحول ایجاد کرده و بازدهی خوبی داشته باشد و پیگیر آن خواهیم بود: امیدواریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، شاهد جهش در تولید و بهبود شرایط باشیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس آذربایجان شرقی سراب افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهارکرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح می‌شود.

سید احمد موسوی در حاشیه ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: وزیر راه، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی را نیز آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت ۱۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی اظهارکرد: عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر نیز با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی گفت: فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان با ظرفیت ۱۴۰۰ قطعه هم در شهرستان سراب با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی از بهره برداری از معابر خاکی آسفالت‌ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر خبر داد .

وی یادآور شد: افتتاح طرح مشارکتی یک باب مجتمع تجاری در شهر جدید سهند با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع و ۳۱ باب مغازه نیز دراین سفر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی